مرجع تخصصی بروزترین مقالات طراحی اپلیکیشن

پلاگین‌های ضروری اندروید استودیو ۲۰۲۱

امروزْ دیگر ما در دنیایی معاش می کنیم که حدودا تمامی‌چیز برای خودش یک نرم افزار دارااست یا این که به‌زودی خواهد داشت، حتی خشکشویی‌ محله‌! آن ایام که خودتان ناچار بودید جامه‌های آلوده طراحی اپلیکیشن در مشهد  و کثیف را ببرید خشکشویی و یا این که حتی تلفن بزنید که یک نفر بیاید و بگیردشان مجموع گردیده. امروز یک نرم افزار این عمل را ایفا میدهد.

طبیعی میباشد که‌این نرم افزار‌ها خودبه‌خویش نوشته نمیشوند و یک اپ‌نویس و طراح اپلیکیشنی می باشد که آن‌ها‌را می‌نویسد. علاوه‌براین،  یک محیطی هم نیاز میباشد که‌این نرم افزار‌ها در آن نوشته شوند. یک کدام از این فضا‌های بسیار دارای اسم و رسم و پرطرفدار اسمش اندروید استودیو (Android Studio or AS) میباشد.

درصورتی که توسعه و گسترش‌دهندگان بخواهند برای اندروید اپلیکیشنی بنویسند٬ نسبتاً چیزی در حدود ۹۹٪ آنان میروند سراغ اندروید استودیو. اما دلایلی هم برای این محبوبیت وجود داراست. یکی‌از مهمترین مزایای اندروید استودیو سرعت بالای کدنویسی در آن میباشد. مزیت اصلی دیگرش خیل عظیم  Plugins یا این که پلاگین‌های منحصربه‌فرد خودش میباشد که کارآیی‌اش را یک‌سری موازی می‌نماید و نصبشان هم ابدا دشوار وجود ندارد.

درین نوشته قصد داریم تا شمارا با تنی چند از  شایسته ترین و ضروری‌ترین پلاگین‌ها در سال ۲۰۲۱ برای اندروید استودیو آشنا کنیم تا عمل تعیین از در بین خیل عظیم آن ها را٬ که ولی هرروز هم به تعدادشان افزوده می گردد٬ برای شما شل‌خیس کرده باشیم. البته پیش از معرفی پلاگین‌ها٬ مقداری بایستی در باب استدلال اساسی‌بودن افزونه‌ها و اینکه چرا می بایست از آنها به کار گرفت صحبت بزنیم.

پلاگین‌های اندروید استودیو (Android Studio)

در صورتی‌که نرم‌افزار‌نویس و بسط‌دهنده‌ی ماهر می باشید که خیلی عالی میدانید افزونه‌ها تا کجاها که به عمل کدنویس نمی‌آیند. در صورتی‌که هم نیستید و در اولیه راهید، در خطاها و معضل‌هایی که در پروژه‌های متفاوت برایتان پیش می آید به‌خیر متوجه میشوید چرا به کارگیری از افزونه‌ها ضروری میباشد.

Plugin یا این که پلاگین عنصری قابل انعطاف‌افزاری میباشد. عمل آن این میباشد که خواص‌هایی معلوم را به یک اپ‌ی کامپیوتری اضافه می‌نماید. غرض آن خواص‌ها ارتقای منفعت‌وری، نوآوری، سرعت و درکل تجارب‌ی بسط‌دهنده در آن نرم افزار یا این که گوشه و کنار خاص میباشد. درواقع، مقصود اساسیْ بهترکردن کارآیی و کاربردی‌ترکردن نرم‌افزار‌هاست. 

افزونه‌های اندروید استودیو هم از این قاعده مستثنی نیستند. کدنویسی کاری مشقت بار، پرچالش و خسته‌کننده میباشد. هر چیزی که حتی مقداری از رنج آن بکاهد و خط مش‌ دربین‌بُر باشد، موثر حالا اپلیکیشن‌نویس و توسعه و گسترش‌دهنده میباشد. پلاگین‌ها می توانند به عبارتی طرق فی مابین‌بر باشند. افزونه‌هایی که در اینجا معرفی می گردند دقیقا روش ‌فی مابین‌بر میباشند. خودتان می بینید. 

۱) Rainbow Brackets

از رنگی‌ترین افزونه آغاز میکنیم. احتمالا شمایی که‌این مقاله را می خوانید با کدنویسی آشنا می‌باشید و می دانید پرانتز‌ها و بقیه علائم  خیلی خیلی خیلی خیلی حیاتی و اساسی‌اند. ممکن میباشد برای شما هم اتفاق افتاده باشد که پرانتزی یا این که آرم دیگری را گم کرده باشید و وقت متعددی را برای پیدا‌کردنش تلف کرده باشید. عمل این پلاگین‌ این میباشد که به شغل شما رنگ بیفزاید تا با امداد رنگ‌ها چیزی را گم نکنید.

نو این پلاگین با لهجه‌های گوناگون نرم افزار‌نویسی ( …,Java, Scala, Clojure, Kotlin, Python, Haskell, Agda, Rust, JavaScript) هم سازگار میباشد. این افزونه برای پیشرفت‌دهندگان نو‌فعالیت نعمتی میباشد!

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 1 ]

[ يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 ] 11:25 ] [ pirkariz ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]