مرجع تخصصی بروزترین مقالات طراحی اپلیکیشن

نکات مهم در طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارها


قبل از التفات و مزایای پیاده سازی نرم افزار برای حصول و امور، موضوعی مطرح دیگری طراحی اپلیکیشن در مشهد که وجود دارااست، این میباشد که بایستی در این‌راه، نکات و خصوصیت های بخش اعظمی را نیز در لحاظ داشت. پیاده سازی نرم افزار برای استحصال و امور، به نازکی و توجه خاصی مستلزم میباشد که با‌یقین، فقط از ذمه متخصصان بر خواهد آمد. ولی در کل، از مهم‌ترین خصوصیت هایی که بایستی به هنگام پیاده سازی رعایت شوند، می شود به مورد ها ذیل اشاره نمود:

همگام سازی با نیاز و مقصود کاربر
این مقاله رو قطعا ملاحظه کنید:
firebase چیست و عنایت آن برای پیاده سازی نرم افزار در چیست؟
برای اینکه پیاده سازی اپلیشکیشن برای استخراج و امور به پربازده‌ترین واحد سنجش ممکن خویش رسد، ما یحتاج میباشد تا نیاز و هدف ها استفاده کننده را آشنایی و فرآیند پیاده سازی را باتوجه به آن ایفا بخشید. در دنیای تجارت امروز که رقابت صحبت نخستین و پایان را میزند، آشنایی کاربر، عنایت بسیار ویژه‌ای دارااست.

جلوه بصری خوشگل و گیرا
شاید ظواهر یک نرم افزار مهمترین خصوصیت آن نباشد، البته به هر هم اکنون از اثر آن نمی اقتدار غافل شد. هر اندازه که ظواهر نرم افزار شما زیباتر و گیراتر باشد، مشتری بیشتر به آن جذب گردیده و بیشتر به آن متکی بودن خواهد کرد.

رابط کاربری مطلوب و سهل و آسان
به هیچ وجه فلسفه پیاده سازی نرم افزار برای حصول و امور، آن میباشد که رابطه مشتری را با ما ارتقاء داده و آسوده خیس نماید. به همین برهان، مورد نیاز میباشد تا در پیاده سازی نرم افزار، به‌این نکته اعتنا ویژه ای آرم داده خواهد شد.

قابلیت و امکان جاری ساختن بر روی هر گوشی
همان طور که در پیشگفتار اشاره کردیم، هرچند که همگی در‌این زمان از تلفن هوشمند به کارگیری می نمایند، البته ممکن میباشد تلفن همراه هوشمند کسانی ضعیف خیس و گردآوری دیگر قدرتمندتر باشد. به علاوه، افرادی نیز از آندروید و جمع دیگری نیز از آی وی اس و یا این که ویندوز به کار گیری می نمایند؛  یک پیاده سازی هوشمند، کلیه این جوانب را در بر می‌گیرد.

سوالهای متداول
چرا پیاده سازی نرم افزار برای استحصال و امور از التفات بالایی برخوردار‌است؟ 
در دنیای امروزی امروز که تمامی یک تلفن هوشمند به دست دارا‌هستند، پیاده سازی نرم افزار برای دستیابی و امور به منزله به وجود آوردن مجاورت ترین رابطه با اشخاص بوده و توسعه و گسترش و گسترش بیزنس را یاور دارااست.

همگام پیاده سازی نرم افزار برای حصول و امور، چه نکاتی را می بایست در حیث داشت؟ 
جلوه بصری گیرا و قشنگ، رابط کاربری راحت و متناسب با نیاز کاربر، آشنایی و تشخیص مشتری ها و امکان بر روی هر نوع تلفن هوشمند، از نکاتی میباشد که می بایست به هنگام پیاده سازی نرم افزار برای استحصال و امور در لحاظ داشت.

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 4 ]

[ دوشنبه 28 اسفند 1402 ] 11:28 ] [ pirkariz ]

[ ]

طراحی اپلیکیشن چه کمکی به کسب و کار ما می کند؟


1. ارتقا پیوندها و همیاری
یک نرم افزار، رابطه ضروری و اما فوری را تسهیل می ‌نماید و همیاری‌ های متقابل طراحی اپلیکیشن در مشهد را اشاعه داده و بهبود می‌بخشد. این اپ ‌ها با ارائه یک پلتفرم واحد برای گفت و گو‌ های تیمی، به ‌روزرسانی ‌ها و اشتراک‌ گذاری پوشه، جریان رابطه را بهبود می ‌بخشند و باعث به تصمیم ‌گیری سریع‌ خیس، ارتقا فایده‌ وری و ارتقا شرکت کردن نیروی کار می گردند.

2. فرآیندهای معمولی و ارتقاء عملکرد
یک اپلیکیشن کاربردی، فرآیندهای داخلی را با خصوصیت هایی مانند مدیر وظایف، روزنگار های مشترک و اتوماسیون گردش عمل معمولی می نماید. آنها دسته ها را کار کشته می‌سازند تا وظایف را هماهنگ نمایند، واحد سنجش توسعه را اندازه گیری کنند و پروژه ها را به صورت موثرتری مدیر نمایند. با کاهش سعی‌ ها به طور دستی و سنتی، این نرم‌افزار‌ ها به باصرفه‌ سازی گردش شغل، صرفه‌ جویی در حین و منابع امداد می نمایند.

3. تعامل و رضایت کارگر را بهبود میبخشند
یک اپ گوشی میتواند احساس وابستگی و شرکت کردن در یک سازمان را تقویت نماید. برخی از آنان قسمت هایی را برای برخورد کارمندان، شناسایی و به اشتراک گذاری ایده های آنها ارائه می‌دهند. این نرم افزار‌ ها همینطور دسترسی به خبرها، به‌ روزرسانی‌ ها و رویدادهای کمپانی را قابلیت و امکان‌ پذیر می ‌نمایند و پرسنل را باخبر و سرگرم می ‌نمایند. با اشاعه پیوندها روشن و محصل، نرم افزار‌ های کاربردی به رضایت شغلی و نرخ مراقبت فراتر نیروی کار امداد متعددی می‌ نمایند.

4. دسترسی به داده ها فرصت حقیقی وواقعی در هر کجا و در هر فرصت
به عنوان مثال مزایای داشتن نرم افزار برای استخراج عمل این میباشد که‌این اپلیکیشن ها ضمانت می ‌نمایند که نیروی کار سوای پیش بینی حالت مکانی، دسترسی سریع و ریلکس به داده ها مربوطه را داشته باشند.

تفاوت ندارد که مسئله مرتبط با دسترسی به ورقه ها پروژه، خط ‌متد‌ های کمپانی و یا این که مواد آموزشی باشد؛ چراکه این نرم‌افزار‌ ها تعلق به منابع فیزیکی را از دربین می ‌مارک و کارکنان را کار کشته می ‌سازند تا در تمامی درحال حاضر به‌ روز بمانند و تصمیمات آگاهانه بگیرند.

5. مقیاس پذیری و سفارشی سازی
یک اپ کاربردی را می قدرت برای پاسخگویی به نیازهای خاص موسسات تعالی نیز پیاده سازی کرد. همان طور که سازمان شما رویش می نماید، این نرم‌افزار ها نیز می‌توانند با نیازهای در اکنون دگرگونی سازگار شوند و خصوصیت های مازاد را به صورت یک دست مخلوط نمایند. آنها آیتم‌ های مقیاس ‌پذیری و سفارشی ‌سازی را ارائه می ‌نمایند و به شما قابلیت و امکان می ‌دهند که اپ را با فرآیندها و هدف ها تجاری اختصاصی به‌ شخص خویش هماهنگ نمایید که‌این قضیه یکی از دیگر از دلایل نیاز حصول و امور به نرم افزار ها میباشد.

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 4 ]

[ يکشنبه 27 اسفند 1402 ] 10:53 ] [ pirkariz ]

[ ]

فاکتورهای مهم در طراحی اپلیکیشن


- داشتن UI مطلوب:
ظواهر یک نرم افزار گوشی بایستی به طوری ظریف و حرفه‌ای طراحی اپلیکیشن در مشهد پیاده سازی گردیده باشد، که مخاطب هنگام فعالیت کردن با آن شم راحتی نماید و از فعالیت کردن با آن لذت پیروز شود. یک طراح UI نرم افزار های تلفن همراه به زیبایی و ظواهر مجموع قسمت های اپ می بایست اعتنا کافی داشته باشد.


- دکورا سیون مطلوب ارکان:

 دکورا سیون مطلوب لینک و پیوند ها، منوها، عکس ها و بقیه المان ها و موادتشکیل دهنده یک نرم‌افزار تلفن همراه شغل هر کسی وجود ندارد. بلکه برنامه نویس ها و طراحان ماهر در این مورد به نیکی می‌دانند که تنوع رنگ های بکار رفته در منوها و همینطور سایز عکس ها و پیاده سازی ظریف منوهای اپ های تلفن همراه قادر است استفاده کننده را جذب کرده و او را دفعات آینده هم ترغیب به ادامه شغل و استعمال از آن نرم‌افزار نماید.


- آسانی:

به طبع از کهن ها شنیده اید که می اعلام کردن: "آسانی و برازندگی". آری هنوز هم در اکثری از کارها معاش روزانه ما در قرن بیستم این ضرب المثل بصورت یک قاعده و اصل اصلی رعایت می گردد. به عنوان مثال در دنیای پیاده سازی نرم افزار های تلفن همراه. هر چه رابط کاربری بی آلایش خیس باشد یوزرها ریلکس خیس می‌توانند از تجهیزات آن استعمال نمایند.آسانی در پیاده سازی نرم افزار گوشی در معنای دیرین بودن وجود ندارد بلکه رعایت اصولی میباشد که سبب ساز میشود یم اپلیکیش در عین امروزی و قشنگ بود از هر سیرتکامل ابهام دور باشد.


- امکان بروز رسانی:

یکی نکات مهمی که در دنیای ساخت سایت ها و همینطور نرم افزار های گوشی می بایست به آن اعتنا کرد، قابلیت و امکان بروز رسانی و به روز (update) آن میباشد. مطلقا بخش اعظمی از قابل انعطاف افزارها، وبسایت ها و نرم افزار ها امروزه نیاز به آپ تو دیت رسانی هر چندین وقت یکبار دارا‌هستند. برای مثال تغییرات فنی در مسئله اپ نویسی جهت برطرف کردن برخی ایرادهای قابل انعطاف افزاری (Bug) که ممکن میباشد بخش اعظمی از آنان به گذر زمان مجال خویش را علامت دهند و همینطور تغییر و تحول و بروزرسانی در ظواهر نرم افزار (چینش منوها، رنگ ها، ساخت‌و‌ساز تنوع بیشتر و خوب در فضای نرم افزار، عکس ها، اسلایدهای عالی و ...)


- قابلیت کاوش:

یک کدام از مزایای بخش اعظمی از نرم افزار های گوشی امکان کاوش در آنهاست. به خصوص نرم افزار های فروشگاهی و یا این که خبری، که قابلیت و امکان کاوش در آنان عنایت متعددی دارااست. همچون طراحی سایت، در دنیای نرم افزار های تلفن همراه هم بایستی به‌این نکته اعتنا کرد. براین اساس یوزرها نرم افزار نیز براحتی میتوانند تیتر متبوع خویش را کاوش کرده و در شکل وجود به لینک و پیوند یا این که آن نصیب هدایت شوند.

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 4 ]

[ شنبه 26 اسفند 1402 ] 14:13 ] [ pirkariz ]

[ ]

فلاتر یا پایتون کدام بهتر است؟


فناوری های تازه مدام گزینه دقت قرار گرفته اند به گونه ای که در سرتاسر طراحی اپلیکیشن در مشهد جهان اشخاص خیلی پاره ای میباشند که هنوز با تلفن همراه های اندروید آشنا نشده باشند. این مورد علامت میدهد که‌این تکنولوژی تا چه حد گزینه اعتنا قرار گرفته میباشد. چیزی که در موبایل های اندروید آیتم به کار گیری قرار میگیرد نرم افزار ها می باشند، البته پیاده سازی نرم افزار به چه شکل میباشد و چه گونه توسعه و گسترش داده می‌شوند؟برای برنامه نویس ها این که بتوانند با شل ترین و سریع ترین صورت ممکن نرم افزار ها را بسازند و توسعه و گسترش بدهند عنایت متعددی دارااست. به همین مراد دو طرحی که در تعدادی سال اخیر به شدت گزینه دقت برنامه نویس ها قرار گرفته میباشد فلاتر و پایتون میباشند البته پرسش اینجاست که تفاوت فلاتر و پایتون چیست؟ آن گاه فی مابین فلاتر یا این که پایتون کدام را می بایست تعیین کرد و کدام برای اپ نویسی خوب میباشد؟ برای نظارت پاسخ این سوالهای بایستی با خصوصیات و مزیت های هریک از این اپ ها آشنا شویم.

 

فلاتر چیست و چه مزیتی داراست؟
فلاتر نوعی چهارچوب واسط گوشی یا این که Mobile UI Framework و یک بسته گسترش قابل انعطاف افزاری میباشد که به طور بدون‌پول و متن گشوده در مشت برنامه نویس ها قرار گرفته میباشد. فلاتر به توسعه و گسترش دهندگان این مجال را می‌دهد که یک نرم افزار Native فقط با به کار گیری از یک کد پایه (CodeBase) پیاده سازی نمایند. این نرم افزار برای استعمال از یک دستگاه خاص و سیستم دلیل آن پیاده سازی می‌شود.فلاتر از دو نصیب تشکیل‌شده میباشد، اولی قسمت تیم ای از ابزارها میباشند که به توسعه و گسترش نرم افزار یاری می نمایند و به آن بسته توسعه و گسترش اپ یا این که SDK میگویند. فلاتر یا این که زامارین هر دو از جهت بسته پیشرفت اپلیکیشن توان خیر دارا‌هستند. دومی نصیب چهارچوب قابل انعطاف افزاری یا این که واسط، بر پایه ی ویجت هاست که در واقع تیم ای از اجزای رابط کاربری میباشند که می شود به دلخواه آنان را فردی سازی کرد.



ویجت در فلاتر
ویجت در لغت به معنای ابزار میباشد. هر ویجت یک عنصر ساختاری، نحوه مند و طرح بندی گردیده است. منو یا این که یک دکمه در کاغذ مرتبط با ارکان ساختاری، فونت یا این که الگوی رنگ مرتبط با موادسازنده روش مند و مسافت درونی عنصر تا کناره نیز مرتبط با جنبه طرح بندی می‌باشند. فلاتر از ویجت های OME حمایت نمی نماید اما ویجت های پیش ساخته ای داراست که مانند نرم افزار های مستقر برای اپ های اندروید و IOS میباشد. فلاتر گسترش نماهای برخورد پذیر را نیز برای گسترش دهندگان قابلیت و امکان پذیر کرده است. این نکته خصوصیت مهمی برای فلاتر میباشد که فقط ابزار بسط نرم افزار میباشد که سوای نیاز به جاوا اسکریپت نماهای عکس العمل پذیر را ارائه میدهد.

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 3 ]

[ پنجشنبه 24 اسفند 1402 ] 11:11 ] [ pirkariz ]

[ ]

طراحی اپلیکیشن Native و Hybrid چیست؟


۱ – نرم افزار های Native  چیست؟
در تشکیل داد قابل انعطاف افزارهای Native برای نرم‌افزار نویسی، از گویش طراحی اپلیکیشن در مشهد اساسی سیستم استدلال به کار گیری می‌شود. برای ایجاد کرد نرم‌افزار های اندروید، از گویش اپ نویسی Java و برای ایجاد کرد قابل انعطاف افزارهای آیفون از لهجه اپلیکیشن نویسی Objective-C به کار گیری میشود. بازدهی بالای قابل انعطاف افزارهای Native تعالی ترین مزیت آن هاست که مشتمل بر افکت‌های کارتون، سرازیر عمل کردن قسمت‌ های گوناگون نرم افزار، قابلیت به کار گیری از multi touch و خیلی مورد ها دیگر میباشد. همگی ی این مورد ها به جهت دسترسی بدون واسطه به حالت‌ های خاطر و دشوار‌افزار تلفن همراه میباشد.

ولی تشکیل داد این اپلیکیشن ها طاقت فرسا میباشد و نیاز به‌این داراست که برای هر پلت هیبت متعدد همچون اندروید، ios و ویندوز، اپ نویسی و کد نویسی غیر وابسته ای صورت بپذیرد که‌این لازم به شناخت بدون نقص به اپ نویسی داراست و همینطور بسیار وقتگیر میباشد. چرا‌که هر یک سری قابلیت دارااست منطق و الگوریتم تمامی یکی از باشند البته حتما SDK  و  APIهایی که برای هر یک استعمال می‌ گردد، گوناگون خواهند بود.

پس تشکیل داد برنامه های Native، نیاز به لهجه اپلیکیشن نویسی مستقل برای هر پلت هیبت داراست که می بایست آشنایی بدون نقص از آنان داشته باشید و مجددا کد های نرم‌افزار خویش را بنویسید.

مزایا و معایب پیاده سازی نرم افزار Native
ولی در صورتیکه بخواهیم به صورت خلاصه مزایای این نرم افزار ها را بگوییم می بایست بگوییم که اولا این نرم افزار ها بدلیل کامپایل شدن اپلیکیشن، دارنده سرعت بالایی می باشند ثانیا در‌این نرم افزار ها قابلیت دسترسی به کلیه امکاناتی که سیستم برهان به اپ‌نویس میدهد، وجود دارااست و ثالثا از API های متفاوت هواخواهی میگردد.

البته هزینه ی ایجاد کرد بالای این نرم افزار ها و مجدد نویسی کد های اپ برای پلتفرم ‌های متعدد، به عنوان مثال مهمترین معایب نرم افزار های Native میباشد.


پیاده سازی نرم افزار Native و Hybrid چیست؟

۲ – نرم افزار های Web چیست ؟
این گروه از اپ های تلفن همراه، در واقع یک تارنما میباشند که به طور Responsive پیاده سازی گردیده‌اند و منحصر تلفن همراه میباشند چون پیاده سازی این نوع برنامه ها با به کار گیری از HTML5 میباشد و تنها با مرورگر گوشی قابل مشاهده میباشند. این نرم‌افزار ها، بر روی دستگاه نصب نمیشوند و با به کارگیری از مرورگر، قابلیت و امکان دسترسی به آنها وجود داراست. عمل گسترش دهندگان این نوع اپلیکیشن ها برخلاف نرم افزار های Native، بسیار سهل وآسان میباشد. چون طراحان وب سایت های با ساختار اپلیکیشنی، کافی میباشد مورد ها مایحتاج را برای دستگاه های تلفن همراه و تبلت در حیث بگیرند و صرفا با یک توشه کد نویسی و اپ نویسی، تارنما و نرم افزار Web خویش را ساخت‌و‌ساز نمایند. همین گزینه هم مهم‌ترین مزیت این نوع نرم افزار هاست. هم اینگونه این نرم افزار ها به جهت این که تنها یک توشه کدنویسی میشوند، مشکلاتشان به راحتی برطرف می‌گردد. در کنار این که نرم افزار های Web جدا از سیستم ‌استدلال و بستر می باشند.

دسترسی نداشتن به hardware گوشی و تبلت، تعلق به مرورگر و عدم قابلیت نشر نرم افزار در مارکت‌ ها و app store ، به عنوان مثال معایب نرم افزار های Web میباشد.

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 4 ]

[ چهارشنبه 23 اسفند 1402 ] 11:44 ] [ pirkariz ]

[ ]

اپلیکیشن های اندرویدی در قلمرو کاتلین

کدام‌یک از نرم افزار‌های دارای اسم و رسم در دنیا با کاتلین مندرج‌‌اند؟ آیا نرم افزار‌هایی می باشند طراحی اپلیکیشن در مشهد که نخستین با یک گویش اپ‌نویسی توسعه و گسترش داده گردیده باشند و سپس‌از مدتی به لهجه دیگری هجرت کرده باشند؟  این را نمیشود انکار کرد که اینجانب و شما هرروز دستکم از یک نرم افزار استعمال میکنیم. اما، امروزه دیگر بعضا‌از مادربزرگ‌های ما هم نادر‌‌وبیش خاطر گرفتند که با نرم افزار‌ها شغل نمایند. برای ما خیلی اصلی وجود ندارد نرم افزار‌های دوست داستنی ما با چه زبانی درج شده‌اند. ولی یقین نمایید اینکه یک نرم افزار با کدام لهجه مندرج باشد به‌دلایل متعددی اساسی میباشد.


برای بسط‌دهنده‌ی نرم افزار‌ها تعیین لهجه صحیح برای اعمال پروژه بسیار انتخاب‌کننده میباشد. دعوا راجع به هجرت از یک گویش به لهجه دیگر نیز بحثی بی‌بهره وجود ندارد. این سفر برای برخی‌از مهم ترین نرم افزار‌های اندرویدی پیش آمده میباشد. 


درین نوشته‌علمی میخواهم شما‌را با مهمترین و پر اسم و رسم‌ترین نرم افزار‌های اندرویدی که با لهجه کاتلین پیشرفت داده گردیده‌اند آشنا کنم. درین معرفی به آن دو پرسش که در ابتدا طرح شد نیز پاسخ می ‌دهم. 


مهمترین نرم افزار های کاتلین


توسعه و گسترش نرم افزار‌ها و مارکت آن شغل سادگی وجود ندارد. مقدمات و مراحلی دارااست. هزینه و وقتی که دستیابی‌وکارها به گسترش‌ی نرم افزار‌ها تخصیص میدهند متعدد میباشد. اقتدار و تجهیزات گویش پیشرفت‌ی نرم افزار‌ها بدین ادله اساسی می‌‌گردد که‌این قابلیت را به توسعه و گسترش‌دهندگان نرم افزار میدهد که پروژه را در زمان فرصت کمتری و بسیار با صرفه‌خیس به آخر و عاقبت برسانند. کاتلین از آن گویش‌هایی میباشد که به توسعه و گسترش‌دهندگان نرم‌افزار‌های اندرویدی قابلیت و امکان میدهد تا نرم افزار‌هایی زیباتر را با کدنویسی کمتر بسازند.


می شود نرم افزار‌های اندرویدی را که با گویش کاتلین توسعه و گسترش داده گردیده‌اند به دو تیم تقسیم کرد: آن‌هایی که از جاوا به کاتلین سفر کردند و آن‌هایی که ازابتدا با لهجه کاتلین نوشته شدند. قضیه این نوشته ی علمی معرفی نرم افزار‌هایی میباشد که کاتلین را تماما یا این که در قسمت‌هایی جایگزین جاوا کردند.


برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 4 ]

[ سه شنبه 22 اسفند 1402 ] 10:21 ] [ pirkariz ]

[ ]

بهترین روش‌ها برای تست و رفع ایراد در اپلیکیشن های موبایل


آزمایش نرم افزار اندروید یا این که iOS یکی شغل های مهمی میباشد طراحی اپلیکیشن در مشهد که تحت عنوان یک اپلیکیشن نویس اندروید بایستی آن را در همه روند تشکیل داد و توسعه و گسترش نرم افزار در دست گرفتن و مدیر نمایید. مرحله آزمایش نرم‌افزار تلفن همراه، در واقع توفیق یک اپلیکیشن را انتخاب می نماید و بایستی در هر مرحله از بسط اپلیکیشن صورت پذیرد تا با خاطر شل نرم افزار خویش را در مارکت پلیس ها (کافه بازار، گوگل پلی، نرم‌افزار استور و …) منتشر فرمائید. این مقاله از مقاله ها آموزشی الکامکو را تا انتها دنبال فرمائید تا شیوه های آزمایش اپ اندرویدی یا این که iOS را خاطر بگیرید. با وب سایت یادگرفتن اندروید الکامکو یاروهمدم باشید.
آزمایش نرم افزار اندروید یا این که iOS یکی‌از شغل های مهمی میباشد که تحت عنوان یک اپ نویس اندروید بایستی آن را در کلیه روند ایجاد کرد و پیشرفت نرم افزار در دست گرفتن و رئیس نمایید. مرحله آزمایش اپ تلفن همراه، در واقع توفیق یک نرم افزار را انتخاب می نماید و بایستی در هر مرحله از پیشرفت نرم‌افزار صورت بپذیرد تا با خیال و خاطر شل نرم افزار خویش را در مارکت پلیس ها (کافه بازار، گوگل پلی، نرم‌افزار استور و …) منتشر فرمایید. این مقاله از مقاله‌ها آموزشی الکامکو را تا انتها دنبال نمائید تا رویه های آزمایش اپلیکیشن اندرویدی یا این که iOS را خاطر بگیرید. با وبسایت فراگیری اندروید الکامکو هم پا باشید.

اپلیکیشن های گوشی بر دنیا حکمرانی می نمایند و تا سالهای آجل نیز ادامه خواهند داشت زیرا سبب ساز شل خیس شدن امور برای ما میشوند. ما یوزرها موبایل های هوشمند کلیه روزه اپ هایی را برای خرید آنلاین، برقراری رابطه با دوستان، یادگیری فراگیری در مسئله های متفاوت و خلاصه هر چیزی که مایحتاج ماست دانلود می‌کنیم.

از میان این اپلیکیشن های نصب گردیده یوزرها صرفا به نرم‌افزار های کاربردی و دیدنی عشق مند خواهند شد که متاسفانه خیلی از اپلیکیشن ها و یا این که بسط دهندگان و یا این که صاحب و مالک اپ نمی توانند آنها‌را بخوبی به دیگرافراد ارائه دهند.

اپلیکیشنی که سرعت پایینی داشته باشد، بعد از ماهها پیاده سازی، پیشرفت و نشر و بعداز اینکه به دست عموم رسد، طرحی میباشد که به طبعً از دیده یوزرها می افتد.

یوزرها از اپ هایی که نماید باشند یا این که پیاده سازی UI / UX خیر و خوبی نداشته باشد تا آنان را به ورود مجدد به نرم افزار جذب نماید بیزارند. پس چه طور می‌توانید از این مطمئن گردید که نرم افزار شما در جزو آن بدترین ها وجود ندارد؟

پاسخ به طور کامل مشخصه! آزمایش نرم افزار! آری شما می بایست نرم افزار خویش را همیشه آزمایش فرمایید. تست و ضمانت چگونگی نرم افزار تلفن همراه مرحله مهمی در چرخه قدمت اپلیکیشن میباشد چون سبب ساز احیا یک اپلیکیشن می گردد.

مرحله آزمایش برنامه موبایل، در واقع توفیق یک نرم افزار را گزینش می نماید و بایستی در هر مرحله از بسط اپ صورت پذیرد. با این حالا، آزمایش ممکن میباشد دشوار باشد چون برخی از حصول و کارهایی که نرم افزار دارا‌هستند نمی دانند که از کجا آغاز نمایند.

راهنمای آزمایش نرم افزار گوشی :

در اینجا ۹ مرحله وجود دارااست که می‌توانید برای آزمایش اپ گوشی آن‌ها را دنبال نمائید.

مرحله ۱ در آزمایش نرم افزار: طراحی برنامه (Planning)

طراحی برنامه کردن اولی مرحله برای آزمایش نرم‌افزار گوشی هاست. پس پیش از اینکه روند آزمایش نرم افزار اندروید یا این که iOS را آغاز فرمایید ما یحتاج میباشد بدانید که توسعه و گسترش دهنده گذشته یا این که فعلی نرم افزار از چه موردها خیالی برای تست نرم افزار به کار گیری می نماید. بدین ترتیب، یک فرآیندی را برای آزمایش نرم افزار مشخص و معلوم نمایید و آن گاه آن را ادامه دهید.

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 4 ]

[ دوشنبه 21 اسفند 1402 ] 12:16 ] [ pirkariz ]

[ ]

جاوا اسکریپت چگونه کار می‌کند؟


مبنا شغل جاوا اسکریپت به این سیرتکامل میباشد که‌این گویش طراحی اپلیکیشن در مشهد بخشی از دور و بر اجرایی مرورگر خواهد بود. جاوا اسکریپت با به کارگیری از پلاگین‌ها و api های متعدد میتواند تفکرات و دستورهای مربوطه را به نصیب‌های دیگر منتقل کرده و آنان‌را وادار به عمل نماید. این گویش را می‌قدرت یک کدام از لهجه‌های پر استفاده و در عین درحال حاضر چند‌منظوره در حیث گرفت و این قضیه به سبب ساز خصوصیت‌های مختلفی میباشد که جاوا اسکریپت در داخل خویش قرار داده میباشد. این لهجه به خیر و خوبی میتواند api های متعدد را ایفا کرده و با استعمال از پلاگین‌های متنوع و متفاوت، به شما در پیاده سازی هر چه خوب یک وبسایت یا این که نرم‌افزار، امداد رسانی کند.


تاریخچه گویش Java Script چیست؟

این گویش برای نخستین دفعه در سال 1995 میلادی به جهانیان معرفی گشت. بریدن ایچ شخصی بود که‌این گویش را به جهانیان معرفی نمود و منجر تشکیل داد و بسط آن شد. وی این گویش را تلفیقی از سایر گویش‌های نرم افزار نویسی می‌دانست و داعیه داشت که فقط در ده روز برنده گردیده تا جاوا اسکریپت را بنویسد.

لهجه js توانست با گاز بالایی همت خویش را اثبات کرده و دربین جهانیان به محبوبیت بالایی رسد. کمپانی مایکروسافت با مشاهده توسعه و گسترش‌های این گویش تصمیم گرفت که به پیشرفت و بهبود آن ادامه دهد.


نقاط قوت گویش جاوا اسکریپت چیست؟

کاربرد گویش جاوا اسکریپت بسته به خصوصیت‌های مثبت آن بوده؛ به این مراد که‌این لهجه با داشتن امکان‌های مثبت بسیار، به سایرافراد اذن می‌‎دهد تا به نحوه‌های مختلفی از آن به کارگیری نمایند.

مثلا نکات مثبت این لهجه می‌قدرت با گاز بالای اجرای آن اشاره کرد. گویش جاوا اسکریپت واسطه و کامپایلر خاصی را استعمال نکرده و به‌این سبب ساز با سرعت بسیار بالا به جاری ساختن کارها میپردازد. سازش این گویش با لهجه‌های دیگر نیز به عنوان مثال ویزگی‌های مثبت آن بوده و شما میتوانید فارغ از هرگونه نگرانی، در کنار داشتن جاوا اسکریپت از لهجه‌های متعدد دیگری نیز به کارگیری نمایید.

نکات اورده شده فقط بخشی از خصوصیت‌های مثبت این لهجه می‌باشند و شما میتوانید حین به کارگیری و یادگیری این لهجه به دیگر نکات بهتر و جالب آن نیز پی ببرید.


نقاط ضعف لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا اسکریپت چیست؟

گویش جاوا اسکریپت نیز صحیح به مانند دیگر لهجه‌های نرم‌افزار نویسی جهان، نقاط ضعف مختلفی نیز خواهد داشت. یکی نکات منفی درباره این لهجه می تواند سوژه امنیت آن باشد. کدهای جاوا اسکریپت میتوانند به آسانی به بقیه افراد اذن سواستفاده را داده و بعضی از داده ها را در دسترس سایرافراد قرار دهند.



از سوی دیگر، رفع ایرادات و دیباگ کردن تارنما‌ها و اپلیکیشن‌های درج شده به وسیله این لهجه، امری بسیار طاقت فرسا خواهد بود، چون مرورگرهای این گویش علامت و خطاهای مربوطه را علامت نخواهند اعطا کرد. در شرایطی‌که پیرو زبانی می باشید که بتوان به راحتی و با کمترین علم فنی آن را رفع انواع کرد، خوب میباشد تا لهجه‌های دیگری را به مکان جاوا اسکریپت استعمال فرمائید.


جاوا اسکریپت برای چه چیزی استعمال میگردد؟

استعمال‌های گوناگون و مختلفی را می‌اقتدار برای جاوا اسکریپت نمونه زد. از این لهجه می‌قدرت برای تشکیل داد اپ‌های متفاوت، وب سایت‌های مختلف و حتی بازی‌های ویدئویی نیز به کار گرفت. به دنبال به پژوهش ظریف‌خیس بعضا از این موردها پرداخته و بیشتر از قبلی با جاوا اسکریپت آشنا می‌شویم.


برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 5 ]

[ يکشنبه 20 اسفند 1402 ] 11:12 ] [ pirkariz ]

[ ]

معرفی و کار با انواع SDK های مختلف در اندروید استودیو


برای دانلود و نصب واپسین نسخه android APIs از وب و طراحی اپلیکیشن در مشهد گسترش ی ابزار ، اندروید به ما SDK manager را معرفی می نماید. SDK manager در اندروید ، API ها و ابزار و پلتفرم های گوناگون را در پکیج های مختلفی (که میتوانید دانلود نمائید) از هم جدا از هم می نماید.

SDK manager اندروید با تیم ی Android SDK یار میباشد و شما نمی توانید آن را به صورت جداازهم دانلود فرمایید.

اجرای Android SDK Manager:
بعد از دانلود میتوانید SDK Manager را به یک کدام از طریق های تحت ایفا فرمائید  :

روی مورد ی  tools->Android-> SDK Manager در Eclipse کلیک فرمایید.

روی فولدر SDK Manager.exe در پوشه Android SDK دابل کلیک نمایید.

هنگامی که نرم‌افزار جاری ساختن شد ، شیت ی پایین را مشاهده می‌کنیم :
 



 

بعد از تعیین مورد ی  checkbox ، می‌توانید گزینش فرمایید که کدام پکیج دانلود خواهد شد و بعد از آن روی install کلیک فرمائید تا پکیج ها را نصب نماید.

وقتی که SDK را دانلود کردید، پکیج های تحت در دسترس خواهند بود ، البته سه پکیج ی نخستین برای اجرای SDK ضروری خواهند بود و سایر تنها پیشنهادی می‌باشند :

پکیج های پیشنهادی SDK:
SDK Tools : یک پکیج مورد نیاز برای اجرای SDK میباشد.
SDK Platform-tools : این پکیج هنگامی نصب شود که شما آغاز SDK manager را ایفا نمایید.
SDK Platform : برای اجرای نرم افزار تان، دست‌کم یک پلتفرم بایستی در اطراف آیتم استعمال ی شما نصب گردیده باشد.
System Image : دانلود تصاویر  سیستم برای کل نسخه های اندروید تمرین خیر و خوبی میباشد، به این ترتیب می‌توانید نرم افزار خویش را با Android Emulator بوسیله آنان آزمایش نمایید.
SDK Samples : به شما چندین کد مثال برای یادگیری و استعمال  اندروید ارائه خواهد بخشید.
 

فعال‌سازی proxy در SDK manager اندروید:
هنگامی که شما SDK Manager اندروید را انجام می‌کنید، به صورت پیش فرض Android Repository و Third Party Add-ons را ارزیابی می نماید و پکیج  جان دار را به شما اکران میدهد.

در شرایطی‌که میل داشته باشید می‌توانید با کلیک کردن روی Tools-->Options در منو از پروکسی به کار گیری نمایید. هنگامی که روی آن کلیک می‌کنید، شیت ی تحت را مشاهده خواهید کرد :



صرفا کافیست proxy را وارد کرده و SDK manager خویش را اعمال نمایید.

 
وارد کردن وبسایت های تازه تیم ی سوم:
در شرایطی که گرایش داردید تارنما های Third Party Add-on را دانلود نمایید می‌توانید این فعالیت را در SDK manager با تعقیب کردن فرایند ذیل اعمال دهید.

 روی مورد ی tools از منو کلیک فرمایید.
 روی آیتم ی Manage Add-On Sites در منوی ذیل دسته کلیک فرمایید.
 تب User Defined Sites را تعیین فرمایید.
 روی دکمه ی New کلیک نمایید.
 

برگه ی پایین را خواهید مشاهده کرد :



فعلا تنها URL مرتبط با پوشه Add-on.xml را اضافه کرده و روی مورد ی ok کلیک فرمائید. اینک شما میتوانید Third Party Add-on را دانلود نمائید، آن را روی اطراف خویش اضافه کرده و از آن به کارگیری نمایید.

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 4 ]

[ شنبه 19 اسفند 1402 ] 11:12 ] [ pirkariz ]

[ ]

حذف اپلیکیشن های گوشی توسط کاربران!


بر پایه ی تحلیل ها ۹۴ درصد یوزرها بعد از ۳۰ روز به کارگیری طراحی اپلیکیشن در مشهد از نرم افزار آن را از تلفن همراه خویش حذف می نمایند ، هزاران دلار خرج ساخت‌و‌ساز این نرم افزار ها می‌شود البته با اعتنا به پژوهش ها نمی توانند اعتنا یوزرها را جلب نمایند.تحت عنوان هر که می‌خواهد یک نرم افزار  را پیاده سازی نماید می بایست کوشش بیشتری بیشتری فرمایید و نرم‌افزار زیرکانه تری برای ایحاد یک نرم افزار داشته باشید تا استفاده کننده آن را حذف نکند.البته به نظارت ۵ آیتم از مهم ترین دلایل حذف نرم افزار بوسیله یوزرها می‌پردازیم.

 



دلایل حذف نرم افزار :
ابهام نام نویسی  
عملیات غامض برای نام نویسی در نرم افزار یک کدام از رایج ترین دلایل حذف نرم افزار بوسیله یوزرها میباشد. بر پایه ی نظارت وب سایت ITR ،  حدود ۱۵٫۶ درصد از دلایل حذف نرم‌افزار ها مرتبط با ضعف در قسمت نام نویسی میباشد. ولی از خطاها در قسمت نام نویسی میتوان به‌این مفاد اشاره نمود:

زور یوزرها برای ورود به نرم افزار با به کارگیری از شبکه های عمومی یکی‌از دلایل حذف آن میباشد. برای دوری از این ایراد کافیست رویه های گوناگون برای نام نویسی در دست مخاطب قرار دهید.
پرسیدن بیش تر از حد داده ها از مخاطب سبب ساز هدر رفتن فرصت استفاده کننده می‌شود. می اقتدار بعداز به کار گیری مخاطب از نرم افزار این سوالهای پرسیده گردد.
مدام بایستی تفاوت های بر پایه ی سرزمین ، گویش و فرهنگ و تمدن را در حیث بگیرید چون قابلیت و امکان دانلود نرم افزار شما در سراسر جهان وجود دارااست.
ایرادات امنیتی
این گزینه یکی مهم ترین دلایل حذف نرم افزار بوسیله مخاطب میباشد. مخاطب می بایست بتواند به نرم افزار پشت گرمی نماید و آن را حذف نکند.در نرم افزار پیاده سازی گردیده می بایست از پرسیدن سوال های فردی متفاوت ، و همینطور دسترسی های زیاد منصرف شد همینطور اپ می بایست یک قسمت privacy policy  مطلوب و قابل دسترسی داشته باشد تا در مخاطب شم امنیت ساخت و ساز نماید .کلاً در صورتی داده ها یا این که دسترسی هایی که می خواهید در نرم‌افزار قرار دهید ارتباطی به نرم افزار شما ندارد  آن‌ها را از اپلیکیشن حذف نمایید.

تبلییغات بیشتراز حد در نرم افزار
تبلیغات از روش نرم افزار های موبایل یکی‌از طرز های نوین و بسیار کارآمد در مسئله بازاریابی میباشد .البته این قضیه گاهی بسیار آزار دهنده میگردد تا جایی که استفاده کننده قصد به حذف نرم‌افزار میگیرد. این تبلیغات مخصوصا در بازی ها بسیار زیاد و بدیهی میباشد.

پژوهش ها علامت می دهد که حدود ۵۰ درصد یوزرها به جهت تبلیغات بیشتراز حد نرم افزار را از تلفن همراه خویش حذف می نمایند. برای این که بتوانید هم از تبلیغات استعمال نمایید و هم استفاده کننده را راضی نگه دارید بایستی یک استراتژی مطلوب برای بازاریابی خویش داشته باشید.یک کدام از رایجترین دلایل حذف نرم افزار ها در تلفن همراه های اندرویدی همین گزینه میباشد.



 
باگ و ارور های نرم افزار
اپلیکیشنی که از نظر نرم‌افزار نویسی و پیاده سازی دارنده مشکلاتی باشد به طور طبیعی آیتم دقت استفاده کننده قرار نمی گیرد و قادر است از دلایل حذف نرم افزار بوسیله  کاربرباشد .تصور کنید از طرحی به کار گیری می‌کنید و این اپلیکیشن توشه ها هنگ نماید یا این که از نرم‌افزار بیرون خواهد شد ، مسلما در‌این‌صورت اپ را حذف خواهید کرد.۶۲ درصد از یوزرها در حالتی که هرگونه ارور، باگ یا این که هنگ کردن در اپلیکیشن را مشاهده نمایند آن را حذف خواهند کرد.

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 4 ]

[ پنجشنبه 17 اسفند 1402 ] 12:15 ] [ pirkariz ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]