مرجع تخصصی بروزترین مقالات طراحی اپلیکیشن

3 کسب و کار که به خوبی آن را انجام می‌ دهند.


3 تجارت که به نیکی آن را اجرا میدهند.
به خواسته تصمیم گیری آگاهانه در امر اینکه آیا یک کمپین Geofencing برای بیزنس خویش را جاری ساختن نمایید، احتمالا می خواهید مثال‌هایی از دیگر افراد را ملاحظه کنید که از توفیق آن لذت میبرند.
North Face
این مجموعه با به کارگیری از به روزرسانی‌های هواشناسی، خرقه‌های بیرونی خویش را آپدیت کرد، و زمانی که حرف از Geofencing میشد بسیار ایده پرداز کار می کرد. هنگامی طراحی اپلیکیشن در مشهد هوا مطلوب نباشد و یک کدام از یوزرها نرم افزار‌ی آن ها وارد حوزه‌ معلوم می شود، برای حفظ از آنها در قبال موقعیت بد آب و هوا، یک هشدار درباره‌ی یک مال خاص یا این که طیف وسیعی از تولیدها برای آنان ارسال میشود. آنان با این ترفند نیز توفیق استحصال کردند و از ارتقا ٪79 بازدید از مغازه از طرف عده ای که اخطارها را اخذ کرده‌اند، خبر دادند؛ که ٪65 از آنان مبادرت به خرید کردند.

Starbucks
با وجود تعداد بالای دکان استارباکس در خیابان‌ها، این احتمال وجود داراست که هیچوقت از یک دکان به دور نباشید و استارباکس به شما استحضار خواهد اعطا کرد! زمانی که وارد یکی‌از بخشها پایین پوشش آنان می شوید، اعلانی ارسال میشود تا به شما استحضار دهد که استارباکس در آن قربت میباشد و کد تخفیف یا این که سفارش ویژه‌ای برای شما مهیا می شود تا شما‌را بیشتر مجذوب خویش نماید. آن ها در درحال حاضر تست بیشتر می‌باشند و به مشتریان این قابلیت را می دهند تا در مواردی که در حوالی می‌باشند، برای پرهیز از صف، ارسال دستور کار‌ها و حتی صرفه جویی در سفارشات کهن ذخیره گردیده، از گذشته پیشنهاد دهند تا با یک ورقه در تلفن شما، پیشنهاد آیتم عشق شما بارها و بارها صورت بپذیرد.

Uber
Uber آغاز به اجرای Geofencing در نزدیکی فرودگاه‌ها نموده است، بدین ترتیب هنگامی از هواپیما بیرون میشوید و در حالا پژوهش روش‌ی رفتن به منزل می باشید، Uber اعلانی را برای شما ارسال می‌نماید که تعداد اتومبیل‌های همسایه را به شما اگاهی میدهد. این یک مثال‌ی خوب از کیفیت اندیشه کمپانی پیش از مصرف کننده میباشد و کوشش می‌نماید تا نیاز آنها‌را برآورده نماید، حتی پیش از اینکه تفکر نماید که چه اقدامی را اعمال دهد.

در حالتی که شما در یک نرم‌افزار‌ی گوشی برای مشاغل خویش سپرده گذاری می کنید، اجرای یک کمپین Geofencing یک شیوه خارق العاده برای به کار گیری از کل فناوری‌هایی میباشد که برای امداد به ساختن اسم تجاری خویش، ارائه‌ی سرویس ها به مشتریان و بهبود خط ساخت‌و‌ساز خویش سپرده گذاری کرده‌اید. ممکن میباشد در بالا ناآشنا به حیث رسد، با این حالا با تست و استعمال از نتیجه ها برای اصلاح آنچه که پیش میبیرید، به زودی کمپین‌های بازاریابی فردی را انجام میکنید که بسیار مرتبط میباشند و نیازهای مشتری شمارا برآورده می‌نمایند.

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 48 ]

[ پنجشنبه 25 اسفند 1401 ] 11:12 ] [ pirkariz ]

[ ]

آیا گوگل دامنه های تطبیق دقیق را جریمه یا پنالتی می‌کند؟


دامنه‌ تطبیق دقیق همیشه دلیل اساسی اختلافات میان سئوکاران بود. برای دوران زمان بر، EMD یک مزیت رقابتی در چنگ سئوکارانی که شیوه استعمال از آن را بلد بودند قرار داده هست. در روزهایی که موتور جستجوی گوگل به تازگی کار خود را شروع کرده بود و هنگامی که الگوریتم‌های مرتبط نسبتاً ضعیف بودند، اکثری از افراد از دامنه‌های «دو خط تیره» به کار گیری می‌کردند زیرا هم خرید آن‌ها ارزانتر بود و هم جايگاه‌بندی آسانتری داشتند. علیرغم مشاجره و سوء استفاده آشکار، EMD نماد دهنده بهترین کاری می‌باشد که سئوکاران اجرا می‌دهند. پس بهتر میباشد هر فرصتی را غنیمت بشمارید!


به کارگیری از دامنه‌های تطبیق دقیق (EMD) در قبلی رایج‌تر بود، اما امروزه وضع و اوضاع مقداری تغییر کرده هست. تطابق دقیق نام دامنه یک مقصود منحصربه‌فرد داشت آن هم این بود که ترافیک بیشتری را به وب سایت با نام دامنه‌ای که دقیقاً با جستجوهای کاربران مطابقت دارااست هدایت کند. با تکنیک‌های سئوی بعد از ظهر مدرن، نیاز به‌این دامنه‌ها به ترازو قابل توجهی کاهش پیدا کرد. با این هم اکنون، EMD هنوز هم ممکن هست اثر گذار باشد و آیتم استفاده قرار بگیرد.


ما در نوشته‌علمی‌های گذشته در زمینه ی «طرز تعیین نام دامنه و تأثیر آن بر بهینه سازی» حرف کردیم. از آنجایی که یک کدام از دغدغه‌هایی که افراد در زمان ساخت سایت دارا هستند، گزینش نام دامنه میباشد و در خصوص تأثیر نام دامنه بر سئو سوالاتی در ذهنشان شکل می گیرد. در‌این نوشته‌علمی میخواهیم دامنه تطبیق دقیق یا Exact Match Domain و تأثیر آن بر بهینه سازی را مورد تفحص قرار دهیم. بیایید با هم یک نگاهی بیندازیم.




فهرست مطالب

 دامنه تطبیق دقیق یا Exact Match Domain چیست؟

 آیا دامنه تطبیق دقیق بر سئو تاثیرگذار است؟

آیا گوگل دامنه های تطبیق دقیق را جریمه یا پنالتی می‌کند؟

 آیا از دامنه تطبیق دقیق برای سایت خود استعمال کنم؟

 دامنه تطبیق دقیق یا Exact Match Domain چیست؟

یک دامنه تطبیق دقیق (EMD) دقیقاً همان چیزی می‌باشد که به لحاظ میرسد. این به سادگی یک نام دامنه می باشد که با عبارت جستجوی وارد شده در Google یکسان یا نسبتاًً یکسان می‌باشد. در حالی که EMD ها ذاتاً برای seo بد نیستند، در گذشته سازندگان تارنما از EMD ها به کارگیری می‌کردند تا بدون تلاش برای ایجاد کرد محتوا یا ساخت تارنما، در مرتبه بالایی در لیست نتایج گوگل قرار بگیرند. این تا هنگامی میباشد که به‌روزرسانی Exact Match Domain منتشر شد و همگی وب سایت‌ها را در ازای آنچه ایجاد کرد می‌کردند، از جمله تارنما‌هایی که دارای EMD بودند، مسئول تشکیل داد.


دامنه تطابق دقیق (EMD) ایمیل هست که از واژه و کلمه کلیدی یا ترکیبی از کلمه و واژه کلیدی تشکیل شده می‌باشد و وبسایت مورد نظر قرار می‌باشد برای آن بهینه شود. به همین دلیل بدین نوع دامنه، دامنه کلمه کلیدی نیز گفته می گردد. برای دوران زمان بر، دامنه‌های تطبیق دقیق ابزاری دوستداشتنی فی مابین سئوکاران برای رتبه‌بندی بهتر و سریع برای یک واژه و کلمه کلیدی خاص بودند. با این اکنون، تأثیر چنین لغت ها کلیدی بر مرتبه بندی پس از آپ دیت رسانی EMD (دامنه منطبق دقیق) گوگل کاهش پیدا کرده میباشد.


عالی هست تعریف‌و‌تمجید این دامنه را با یک مثال توضیح دهیم. فرض کنیم شما یک مغازه گیتار دارید، طبیعتا کلمه کلیدی اصلی سایت شما خرید گیتار هست. در‌صورتی‌که شما نام دامنه خود را buyguitar.com گزینش نمایید. دامنه شما دامنه تطبیق دقیق یا به اختصار EMD خواهد بود.


 آیا دامنه تطبیق دقیق بر بهینه سازی تاثیرگذار می باشد؟

 یک کدام از موردها اختلاف میان seo کاران دقیقاً همین مورد است و ما در حیث داریم در این نوشته‌ی علمی به طور کامل این گزینه را حل کنیم. seo کاران دسته اول معتقدند زمان EMD به سر آمده می باشد. آن ها معتقدند با آپ تو دیت Exact Match Domain گوگل در سال ۲۰۱۲ این ترفند تماما از فی مابین رفته می باشد. آنان با اشاره به توییت مت کاتس (سرپرست قبل واحد وب اسپم گوگل) که در ذیل آن را آوردیم. به شدت از EMD هجران می کنند.


 الگوریتم تازه Exact Match Domain صرفا بر روی ۶ درصد از کوئری های جستجوی انگلیسی‌ لهجه تأثیر خواهد گذاشت.


ما به شما میگوییم دامنه تطبیق دقیق بر بهینه سازی یک سایت تأثیر گذار است! و دلایل آن را درپی نوشته‌علمی برایتان تفصیل خوا هیم اعطا کرد. اولین نکته‌ای که موردنیاز میباشد به آن اشاره کنیم، همان پاراگراف مت کاتس است. لطفاً دوباره پاراگراف را بخوانید! کوئری های جستجوی انگلیسی‌ گویش! بله انگلیسی زبان! نکته‌ای که بسیار اساسی میباشد که به آن توجه کنیم این مقاله میباشد که سئوی فارسی با سئوی انگلیسی مختلف می باشد و استدلال آن هم ضعف بازار اینترنتی کشور ایران و عدم تکمیل شدن گوگل در گویش فارسی می باشد.


4 طرز اثرگذار برای افزایش اعتبار دامنه وب سایت یا Domain Authority

آیا گوگل دامنه های تطبیق دقیق را جریمه یا پنالتی می‌کند؟

 در پیشین افراد با به کارگیری از دامنه‌های EMD شروع به ایجاد وبسایت‌های اسپم در بستر اینترنت می‌کردند. زیرا اینگونه سایت ها به راحتی به ورقه اولیه گوگل می‌رسیدند. و گوگل با اپدیت EMD چنین سایت‌هایی را از پیشنهادهای خود بر کنار کرد. البته در شرایطی‌که شما یک وب سایت خوب با ساخت‌و‌ساز محتوای عالی داشته باشید، داشتن دامنه EMD به افزایش درجه تارنما شما امداد می‌کند. به این ترتیب داشتن دامنه EMD سبب ساز نمی‌شود گوگل شما‌را جریمه یا پنالتی کند.


 آیا از دامنه تطبیق دقیق برای وب سایت خود استعمال کنم؟

پاسخ به این سؤال با یک بحران یار می‌باشد. تصور کنید شما مانند مثال بالا دکان گیتار دارید. و دامنه تارنما شما buyguitar.com باشد. همان طور که گفتیم این دامنه در جهت بهبود سئو شما موثر هست. اما در گزینش این دامنه شما یک مضمون‌ را از دست می‌دهید. و آن نام تجاری است.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

buyguitar به سختی و در حین زمان شاید بتواند به اسم تجاری تبدیل گردد. و تشکیل داد برند از این اسم عمومی به نسبت نقص‌ میباشد. اما نمونه‌های موفقی نیز دراین باره وجود دارا هستند، برای مثال وب سایت جاری ساختن میدم یکی نمونه‌های چیره در این باره می‌باشد. البته از لحاظ من از بابت برند تجاری با نمی‌تواند با سایتی مانند پونیشا که دارای یک اسم تجاری اختصاصی میباشد رقابت کند.


برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 38 ]

[ چهارشنبه 24 اسفند 1401 ] 10:56 ] [ pirkariz ]

[ ]

بنابراین سوال این است که جاوا یا کاتلین، کدامیک برای توسعه اپلیکیشن اندروید مناسب تر است؟

جاوا در مقابل Kotlin

جاوا با‌یقین یکی از دوست داستنی‌ترین و کاربردی‌ترین لهجه‌های نرم افزار‌نویسی سراسر فقیه می‌باشد. بسیاری از بسط‌دهندگان برنامه در سراسر عالم از کدنویسی در دور و اطراف جاوا لذت می برند، زیرا یک کدام از مهمترین ابزارهای بسط شناخته شده اپ‌های اندروید می باشد. جاوا یک محیط شی‌ءگرا، بر طبق فرصت اجرا است که توسعه‌دهندگان را توانمند می‌سازد تا بدون نیاز به طراحی مجدد و در همه سیستم‌های برهان نگهبانی کننده، به طراحی اپ بپردازند. در این نوشته‌ی‌علمی به مقایسه کاتلین طراحی اپلیکیشن در مشهد و جاوا برای طراحی برنامه اندروید پرداخته‌ایم.


شرکت گوگل Kotlin را به عنوان یک لهجه پشتیبانی شده مدرن و پیشرفته برای گسترش اپلیکیشن‌های تلفن همراه به طور رسمی معرفی کرده است. کاتلین (Kotlin) بوسیله JetBrains توسعه یافته است و مقطع‌ها بعد، با استقبال و تحسین بسیاری از توسعه‌دهندگان اندروید روبرو شد و به عنوان یک زبان اپلیکیشن‌نویسی تازه برای توسعه برنامه‌های اندروید در بین بسط‌دهندگان شناخته شد. درصورتی که در عرصه نرم‌افزار‌نویسی کاملا جدید و نو‌کار می‌باشید و می خواهید اندروید را خیال و خاطر بگیرید، پیشنهاد میشود تا جاوا را به عنوان زبان نرم‌افزار‌نویسی انتخاب نمایید. اما در حالتی که توسعه‌دهنده باسابقه‌ای در زمینه پیشرفت برنامه هستید و می‌خواهید به سمت یک زبان برنامه‌نویسی پرطرفدار دورازشوخی بروید، می‌توانید Kotlin را برای پیشرفت نرم‌افزار انتخاب نمایید.

محتوا  مخفی 

1 بنابراین سوال این می باشد که جاوا یا کاتلین، کدامیک برای توسعه نرم‌افزار اندروید مناسب تر است؟

1.1 کاتلین Kotlin

1.2 جاوا

2 مزایای زبان نرم افزار‌نویسی جاوا

3 نکات منفی JAVA

4 مزایای گویش نرم افزار‌نویسی Kotlin

5 نکات منفی Kotlin

بنابراین سوال این هست که جاوا یا کاتلین، کدامیک برای توسعه اپلیکیشن اندروید مناسب تر می باشد؟

حقیقت این هست که امروزه جاوا بر مجموع عالم حاکم می‌باشد، در حالی که کاتلین به تازگی به عنوان دوستداشتنی‌ترین لهجه برنامه‌نویسی در بین پیشرفت‌دهندگان اندروید ظاهر گردیده است. هر دو زبان دارای علاقه مندان غیر وابسته خود میباشند. برداشت توسعه‌دهندگان از هر دو زبان کاتلین و جاوا بسیار گوناگون هست، البته چنانچه در مورد اعداد و ارقام صحبت کنیم، کاتلین مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفته و همچنان از دید توسعه برنامه‌های تلفن همراه محبوبیت بسیار زیادی را از آن خود کرده است.


کاتلین Kotlin

کاتلین، پلتفرم توسعه داده شده به وسیله JetBrains و جامعه منبع باز، به عنوان گویش برنامه‌نویسی منبع باز بر طبق ماشین مجازی جاوا در حیث گرفته شده است. گوگل این پلتفرم را به عنوان زبان رسمی اندروید اعلام کرده است. می‌اقتدار آن را با جاوا مقایسه و تعبیر کرد، زیرا توسط IDEهای اصلی پناه می گردد و با جاوا 6، 8 و بالاتر سازگار هست.


جاوا

جاوا، که توسط Sun Microsystems در سال 1991 معرفی شد، یک زبان نرم‌افزار‌نویسی شی‌ءگرا و مطابق کلاس هست که بسیار شبیه به C++ است. در حال حاضر، جاوا متعلق به اوراکل هست و دربین توسعه‌دهندگان سراسر دانا بسیار شناخته شده است. جاوا یک کدام از سابق‌ترین لهجه‌های نرم افزار‌نویسی در فقید است که نسبتاً در هر پلتفرم و دستگاه‌های تلفن همراه استفاده میشود.


مزایای لهجه اپلیکیشن‌نویسی جاوا

یادگیری سهل و آسان

بهترین آیتم برای گسترش نرم‌افزار‌های بومی و تعدادی پلتفرمی

اجرای شل و ول کد نوشته شده توسط جاوا در مرورگر یا ماشین مجازی

ابزارهای متن باز و کتابخانه‌های کلان برای نوشتن کد با مجال کمتر

سیستم ادله اندروید گوگل از بسته‌های API جاوا استفاده می‌کند

این نرم‌افزار دارای مدد کلان‌ای از طرف جامعه هست که بطور منظم در باب نسخه جدید و ویژگی‌های آن به روز رسانی می‌کند

کارایی بالا و ایمن

اندروید استودیو که به گویش جاوا نوشته شده می‌باشد، نوشتن کد را آسان می‌کند.

 




نکات منفی JAVA

در جاوا، به کد بیشتری نیاز دارید که معمولا احتمال اشتباه یا انواع را نیز طبیعتا ارتقا میدهد.

مجال زیاد برای اجرای نرم افزار‌ها، بخش اعظمی از بسط‌دهندگان را از خود ناامید می‌کند.

جاوا در مقایسه با سایر لهجه‌ها به خیال و خاطر بیشتری نیاز داراست و بنابراین کندتر فعالیت می‌کند.

در جاوا، به دلیل محدودیت‌های ذاتی، توسعه و گسترش‌دهندگان در طراحی API اندروید با نقص‌ روبرو میگردند.

مزایای زبان نرم افزار‌نویسی Kotlin

پذیرش و فعال‌ساز‌ی کاتلین هیچ هزینه‌ای ندارد.

گسترش‌دهندگان شیدا نوشتن کد در کاتلین می‌باشند، زیرا برای ساختن کد درین پلتفرم، صرفا به تعدادی خط کد نیاز دارید.

تغییر‌و تحول جاوا به کاتلین سهل است.

فایده‌وری را ارتقا می‌دهد.

به توسعه و گسترش‌دهندگان در تشکیل داد API ها یاری می‌کند.

کاتلین با جاوا سازگار می‌باشد، بدین مضمون‌ که می‌توانید از تمام کتابخانه‌های جاوا، JVM و چارچوب‌های موجود در فرآیند کدنویسی استعمال کنید.

توسعه و گسترش‌دهندگانی که جاوا را می‌شناسند، می توانند به راحتی کاتلین را خیال بگیرند؛ زیرا هر دو لهجه بر طبق مفاهیم و منطق یکسانی فعالیت می‌کنند.

کاتلین از نگاه ویژگی‌های زبان و انعطاف‌پذیری بسیار شبیه به زبان Swift اپل است.

کتابخانه Anko نیز برای کاتلین جان دار می باشد.

 




نکات منفی Kotlin

در مقایسه با جاوا، سرعت تدوین کندتری را علامت می‌دهد.

منابع بسیار زیاد

منابع آموزشی محدود

شرکت تکران ارئه دهنده خدمات طراحی اپ گوشی در سطحی در میان‌المللی می باشد. برای مشاهده نمونه کارهای ما به لینک و پیوند تحت مراجعه کنید:


برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 39 ]

[ سه شنبه 23 اسفند 1401 ] 10:23 ] [ pirkariz ]

[ ]

چرا و چه زمانی به وب‌سایت موبایل نیاز دارید؟

تفاوت‌های در میان اپ تلفن همراه و وب‌سایت Responsive

با دقت به اینکه تلفن همراه‌های هوشمند به یک کدام از ابزارهای ضروری زندگی روزمره بسیاری از افراد تبدیل شد‌ه‌است، استحصال‌وکارها می بایست به سمت ارائه خدمات به صورت گوشی جنبش کنند. اگر هنوز این فعالیت را ایفا نداده‌اید، ممکن است رقیبتان از این مجال استعمال کند. درین مقاله تفاوت‌های بین نرم‌افزار موبایل و وب‌سایت Responsive را استیناف میکنیم و به شما میگوییم کدامیک برای دستیابی‌وکار انتخاب بهتری می باشد.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

کاربران شما هم به وب‌وبسایت‌های واکشگرا و هم اپلیکیشن‌های گوشی دقت زیادی دارند. شما بایستی از تشابه‌ها و تفاوت‌های دربین اپ تلفن همراه و وب‌وبسایت Responsive آگاهی داشته باشید.


محتوا  نهفته 

1 شباهت‌ها

2 تفاوت‌های میان اپلیکیشن تلفن همراه و وب‌وبسایت واکنشگرا

3 اپ‌های موبایل

4 چرا و چه زمانی به اپلیکیشن گوشی نیاز دارید؟

5 ارائه تجربیات کاربری بالاتر با اپ‌های تلفن همراه

6 کانال ارتباطی بدون واسطه با مشتریان

7 وب‌وبسایت‌های گوشی

8 چرا و چه وقتی به وب‌وب سایت موبایل نیاز دارید؟

9 کدامیک برای کسب‌وکار بهتر می‌باشد؟

مشابهت‌ها

اجازه دهید استارت شباهت‌های دربین اپلیکیشن گوشی و وب‌وب سایت Responsive را مطالعه کنیم:


طراحی شده برای استفاده در یک دستگاه گوشی مانند گوشی هوشمند یا تبلت

دارای ویژگی‌های مختص گوشی، مانند برقراری تماس یا شناسایی وضعیت مکانی مخاطب

المان‌های طراحی با مقیاس و عملکرد مناسب در دستگاه‌های گوشی

اشتراک‌گذاری شل در شبکه‌های اجتماعی با دوستان و فالوورها

قابلیت و امکان طراحی برای ای‌کامرس یا ام‌کامرس

سازگاری با برخی نحوه‌های مارکتینگ مختص موبایل

 تفاوت‌های میان اپ تلفن همراه و وب‌وبسایت واکنشگرا

در اینجا می توانید تفاوت‌های فی مابین نرم افزار گوشی و وب‌تارنما Responsive را ببینید:

یک اپلیکیشن موبایل باطن دستگاه ذخیره می‌شود و می بایست از اپلیکیشن استور دانلود و نصب گردد.

معمولا برخی ویژگی‌ها و محتواهای آن سوای اتصال اینترنت نیز در دسترس هستند.

یک نرم‌افزار قابلیت و امکان هماهنگی با ویژگی‌های دستگاه تلفن همراه مانند دوربین، لیست مخاطبین، روز‌نگار و غیره را دارااست.

یک کانال ارتباطی بی‌درنگ را میان استخراج‌وکار و استفاده کننده آماده می‌کند.

نکته کلیدی: یک وب‌وب سایت واکنشگرا بایستی اولین راه‌حل شما برای حضور در دستگاه‌های تلفن همراه باشد. ولی از سوی دیگر، اپلیکیشن گوشی می‌تواند تجارب کاربری فوق‌العاده‌ای را برای مشتریانتان به ارمغان بیاورد.


برنامه‌های موبایل

یک اپلیکیشن موبایل در واقع یک اپلیکیشن نرم‌افزاری است که به طور ویژه برای به کار گیری در گوشی‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های بی‌سیم مانند تبلت‌ها یا ساعت‌های هوشمند طراحی می‌گردد. این اپ‌ها کاملا جداگانه از وب‌تارنما شما طراحی می گردند.


برنامه‌ها معمولا برای ارائه تجربه‌ای مشابه یا عالی از یک وب‌تارنما دسکتاپ طراحی میگردند. اپ‌ها عموما نرم‌افزارهای فوق‌العاده تخصصی می‌باشند که جزئی از استراتژی گوشی یک شرکت به حساب می آیند.


 




چرا و چه وقتی به نرم افزار تلفن همراه نیاز دارید؟

برای مثال درصورتی که صاحب یک نانوایی یا مغازه عرضه نان می‌باشید، میتوانید با به کار گیری از یک نرم افزار، محصول ها خود را برای بخش خاصی از بازار مانند ماد‌رها خانه‌دار یا کیترینگ‌های غذای خانگی بازاریابی نمائید. هنگام طراحی اپلیکیشن می توانید به مورد ها مختلفی مانند المان‌های طراحی، پیام و سایر اجزای برندینگ توجه داشته باشید.


ارائه تجربیات کاربری بالاتر با برنامه‌های گوشی

اپ‌ها توانا به اجرای وظایف مختلفی می‌باشند و می توانند اطلاعات عمومی مانند ارزش‌ها و حادثه ها و قابلیت رزرو خدمات و جستجو را به آسانی در دسترس کاربران قرار دهند. اپلیکیشن‌ها می‌توانند به عنوان یک پلتفرم خدمات‌دهی شخصی‌سازی شده در لحاظ گرفته شوند، پیام‌رسان داخلی و صدها امکان منحصر به فرد دیگر داشته باشند.


شاید محسوس‌ترین مزیت داشتن یک اپ گوشی این است که می توانید درون برنامه تجارب کاملی را برای مخاطب فراهم کنید.


کانال ارتباطی بی واسطه با مشتریان

برنامه گوشی کانال ارتباطی فعلی را تقویت می‌کند و یا یک کانال ارتباطی بی واسطه را در دسترس کاربران قرار می دهد. با استعمال از یک اپ میتوانید یک المان نو را به استراتژی برندینگ خود اضافه نمائید و تولیدها و خدماتتان را در دسترس تیم خاصی از بازار غرض قرار دهید.




وب‌وب سایت‌های گوشی

یک وب‌وبسایت تلفن همراه در واقع نسخه مختصر و اثرگذار از وب‌تارنما دسکتاپ هست. تفاوت اصلی میان دو نسخه این هست که وب‌وبسایت تلفن همراه تنها برای استفاده در دستگاه‌های تلفن همراه طراحی گردیده است. وب‌وبسایت‌های موبایل معمولا محتوا و تعداد صفحات کمتری دارند. هر یک از صفحه های برای ارائه بهترین تجربیات در دستگاه‌های موبایل، با صرفه شده‌اند.


چرا و چه وقتی به وب‌وب سایت موبایل نیاز دارید؟

وب‌وبسایت‌های تلفن همراه این قابلیت و امکان را ایجاد کرد می‌کنند تا مشتریانتان از طریق یک دستگاه گوشی به شرکت شما دسترسی داشته باشند. از آنجایی که تمام گوشی‌های هوشمند دارای یک مرورگر وب می‌باشند، شرکت شما در هر ساعتی از شبانه‌روز در دسترس صدها میلیون مخاطب جای دارد.


هیچ نیازی به دانلود نیست و کاربران فقط با یک مرورگر وب میتوانند به تارنما شما دسترسی داشته باشند.


وب‌سایت‌های گوشی مقام شما در نتایج جستجو را بهبود می دهند. موتورهای جستجویی مانند بینگ و گوگل به ارائه تجارب رضایت‌قسمت در دستگاه‌های موبایل دقت ویژه‌ای دارا هستند. در صورتی‌که این مراد را امان کنید شاهد بهبود رنکینگ خود در صفحه جستجو خواهید بود.


در‌صورتی‌که سایت شما بوسیله وردپرس یا جوملا میزبانی می‌گردد و به دلایلی مانند هزینه و مجال نمی‌خواهید یک تارنما تلفن همراه غیروابسته داشته باشید، قابلیت ایجاد کرد یک نسخه گوشی فرندلی از وب‌تارنما فعلیتان وجود دارد. به‌این مراد کافیست یک کامپوننت ریسپانسیو را به وب‌سایت خود اضافه فرمائید.


برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 39 ]

[ دوشنبه 22 اسفند 1401 ] 11:01 ] [ pirkariz ]

[ ]

ویژگی‌های ضروری در اپلیکیشن‌های مکان‌محور

استفاده از برنامه‌های مکان ‌پایه در صنایع مختلف

1) خدمات گردشگری

توانمندی‌های ژئوفنسینگ در برنامه Airbnb و Marriott در صنعت مسافرت و رزرو بلیط انقلاب به‌راه‌انداخت. این تکنولوژی در زمینه‌های تحت کمک می‌کند:

رستوران‌ها و نزدیک‌ترین مکان ‌های محبوب به حالت فعلی مخاطب را نشان دهید.

قابلیت ارسال پیام و مشورت بی‌پندار به گردش گر‌ها را داشته باشید.

2) خرده‌فروشی طراحی اپلیکیشن در مشهد

برندهای خرده‌فروشی بزرگ مانند تارگت، والمارت و ایکیا، از برنامه‌های مکان ‌محور برای بهبود تجارب خرید حضوری به کارگیری می‌کنند. این نرم‌افزار‌ها در قضیه‌های زیر کمک می‌کند:

مشتریان خیلی سریع و شل و ول گزینه‌های جان دار در فروشگاه را پیدا کنند

بازرسی موجودی مورد در انبار هنگام ارائه پیشنهادات و پروموشن‌ها

درخواست تحویل در محل مشتری

3) خودرو

نرم‌افزار ردیابی موقعیت مکانی قابلیت در دست گرفتن از طریق به دور ناوگان شما و سازماندهی توزیع عمل را میسر می‌کند. سیستم ردیابی GPS اطلاعات لحظه‌ای در زمینه‌ی کار‌ها و گزارش‌دهی نیروها را در اختیارتان قرار می دهد. این اپلیکیشن در زمینه‌های پایین امداد می‌کند:

ردیابی موقعیت مکانی خودرو با به کارگیری از گوشی

اطلاع‌رسانی به مسافرین درباره ی تاخیرها و فرصت رسیدن

بهبود سرعت و حذف تاخیرها

4) شبکه اجتماعی و دوست‌یابی

توانمندی‌های ژئوتگینگ (آرم‌گذاری جغرافیایی) امکان شناسایی وارفته‌تر کاربران یک ناحیه جغرافیایی را میسر می‌کند. اپلیکیشن‌هایی مانند اینستاگرام یا فیسبوک با به کار گیری از وضعیت مکانی، تبلیغات مناسب را به مشتریان غرض نمایش میدهند. علاوه بر این، نرم‌افزار‌های دوست‌یابی مانند تیندر با به کارگیری از این تکنولوژی کاربران نزدیک را نمایش می دهند. این تکنولوژی در قضیه‌های زیر امداد می‌کند:

نمایش افراد مبتنی بر موقعیت مکانی و مجموعه‌بندی‌های مشخص و معلوم

ارتباط راحت با عده ای از یک موقعیت جغرافیایی معین

5) اپلیکیشن‌های ردیابی سلامت و تناسب اندام

توجه افراد به نگهداری سالمی هر روز بیشتر می گردد. این اپ‌های مکان ‌مبنا قابلیت و امکان ردیابی تمام فعالیت‌های ورزشی در فضای فارغ خانه مانند پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، شنا و غیره را میسر می‌کنند. این نرم‌افزار‌ها در مورد‌های پایین امداد می‌کنند:


قابلیت نرم افزار‌ریزی تمرینات روزانه و محاسبه روتین تناسب اندام روزمره

جستن نزدیک‌ترین مراکز تناسب اندام و مربیان محرمانه

تعامل با سایر علاقه‌مندان به تناسب اندام در بخشها گوناگون

 




 


ویژگی‌های ضروری در نرم‌افزار‌های مکان ‌مبنا

به کار گیری از نقشه به عنوان رابط کاربری: یکی‌از ترندهای رو به رشد به کارگیری از نقشه برای نمایش بی‌تامل حالت مکانی کاربر می‌باشد.


پوش نوتیفیکیشن‌ها: کاربران اپ می توانند درخصوص یک پیشنهاد ویژه، رویدادهای آجل در محدوده سکونت آن ها و سایر جزئیات نوتیفیکیشن دریافت کنند. امکان ارسال هشدارهای بی‌فکر راجع به وضعیت بحرانی مانند طوفان، زمین‌لرزه، سیل و غیره وجود داراست.


فیلتر اطلاعات: اطلاعات مبتنی بر وضعیت مکانی می تواند بسیار بزرگ باشد. این محتوا باید توسط کاربر و با دقت به علایق وی قابل فیلتر شدن باشد.


پیشنهادات شخصی‌سازی شده: هنگامی برنامه با به کارگیری از الگوریتم‌های ML شناخت بهتری از کاربر پیدا کرد، این ویژگی قادر است اطلاعات مربوط به رویدادها و خبرها محلی و سایر موردها را بر اساس پروفایل مخاطب، علایق شخصی و کسانی که فالو می‌کنند را مجموعه‌بندی کند.


نرم افزار‌های مشوق‌دهی: این ویژگی با جذب اشخاصی با ذهنیت مشابه، به افزایش وفاداری پایگاه مشتریان کمک می‌کند. این نرم افزار‌ها میتوانند کاربران نرم‌افزار را به مراجعه حضوری به یک استحصال‌وکار محلی و خرید تولیدات مشخص و دریافت امتیازات و تخفیفات ویژه ترغیب کنند.


چطور یک اپ مکان ‌محور بسازیم؟

گام اولیه: نظارت بازار

نوع اپلیکیشنی که قرار می‌باشد پیشرفت بدهید را مشخص نمایید.


تحقیقات بازار و شرایط رقابت را اجرا دهید.


بر روی مخاطب هدف، مشکلات آنان و نحوه کمک کردن اپ به آن‌ها تمرکز نمایید.


مزایای اختصاصی که برای مشتریان جذاب باشد و شما را از رقبا متمایز کند.


گام دوم: انتخاب یک توسعه‌دهنده معتبر

یک شرکت توسعه‌دهنده اپلیکیشن معتبر و با تجربه پیدا نمایید که به شما در تعیین API، فناوری مناسب و سایر ابزارهای مایحتاج برای موفقیت کمک کند.


گام سوم: ویژگی‌ها و قابلیت‌ها

هم اکنون وقت آن رسیده می‌باشد تا المان‌های مهم که قرار می‌باشد در اپلیکیشنتان وجود داشته باشد را انتخاب نمائید. با همکاری دسته توسعه و گسترش‌دهنده و بر اساس تحقیقاتی که انجام داده‌اید، لیستی از ویژگی‌ها را بر پایه ی اولویتشان درست کنید.


گام چهارم: اعتقادوباور از امنیت اطلاعات

امنیت برنامه شما چیزی هست که نمی‌توانید آن را نادیده بگیرید! ضوابط تامین از اطلاعات در سراسر عالم سختگیرانه‌تر شده‌اند. در چنین شرایطی، دسترسی به شرایط مکانی و اطلاعات کاربر باید با امنیت بدون نقص صورت بپذیرد. مطمئن شوید اپلیکیشنتان با قوانین محلی مجموع مناطقی که قصد ارائه برنامه را دارید سازگاری داشته باشد.


گام پنجم: طراحی و بسط

وقتی کل مراحل قبلی را پشت سر گذاشتید، تیم بسط‌دهنده به شما امداد می‌کند تا بهترین روش برای پیاده‌سازی درخواست‌ها و ایده‌هایتان را پیدا نمائید.


گام ششم: تست و انتشار برنامه

پس از پیشرفت ویژگی‌های اصلی اپلیکیشن، تیم بسط با استعمال از روش‌های تست متفاوت، نواقص و باگ‌های جان دار را شناسایی می‌کند.


برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 36 ]

[ يکشنبه 21 اسفند 1401 ] 10:48 ] [ pirkariz ]

[ ]

برترین مزایای تجاری تحول دیجیتالی سازمان

تحول دیجیتالی و توسعه‌ اپلیکیشن سازمانی

تحول دیجیتال سازمانی تنها یک عبارت نیست، بلکه یک بایستگی برای کلیه سازمان‌های مدرن می باشد. صرف حیث از بخش، اندازه و مدل استخراج‌و‌عمل، شرکت شما برای پیشرفت در‌این بعدازظهر به تحول دیجیتالی نیاز دارااست. ولی آن‌گاه، تبدیل فرایندها یک شغل سخت می باشد و ممکن است ارائه خدمات دیجیتالی بر پایه ی با مراد‌های مشتریان بسیار سخت و سخت باشد. استراتژی تحول دیجیتال دربرگیرنده دو عنصر اساسی می‌باشد: سازگاری و امکان انتقال. به لطف گسترش‌ اپلیکیشن سازمانی، می‌توانید به راحتی هر دوی این دو عنصرها را در آن واحد داشته باشید. یک نرم‌افزار تلفن همراه تجاری غنی از ویژگی‌ها، قادر است فرایندهای اساسی را اتوماتیک کند و ارتباطات موثری را برای کمک به شما در جهت کسب به اهداف تحول دیجیتالی ایجاد کند. طراحی اپلیکیشن در مشهد

واقعیت‌های جالبی که اقتدار نرم‌افزار‌های گوشی را بهتر ن ماد می دهند:

مردم حدود 57 درصد از رسانه‌های دیجیتالی را از طریق اپلیکیشن‌های گوشی پیگیری می‌کنند.

هر استفاده کننده تلفن همراه هوشمند بیش از 80 اپلیکیشن نصب می‌کند و از این تعداد بطور معدل ماهانه از 40 اپ استعمال می‌کند.

21 درصد از کاربران بیش از 50 بار در روز از یک نرم‌افزار موبایل بازدید می‌کنند.

این آمار پتانسیل یک اپلیکیشن موبایل را برای ارتقای استحصال‌و‌کار شما به سطح نو علامت میدهد. این یکی‌از دلایل اساسی می‌باشد که چرا کارآفرینان اخیرا به بسط نرم‌افزار‌های سازمانی روی آورده‌اند. به غیر از رواج حصول‌و‌عمل و ایجاد کرد اتوماسیون، یک اپ غنی از ویژگی‌ها، میتواند شما‌را توانا سازد تا تحول دیجیتال سازمانی را به جریان فعالیت وارد نمائید.


محتوا  پنهان 

1 برترین مزایای تجاری تحول دیجیتالی سازمان

1.1 کارایی بیشتر

1.2 بهبود تصمیم‌گیری

1.3 بهبود تجربیات کاربری

1.4 دسترسی عالی با بسط‌ برنامه سازمانی

2 چگونه توسعه و گسترش نرم‌افزار سازمانی از کوشش‌های تحول دیجیتالی امان می‌کند؟

2.1 ساده‌سازی هوش تصنعی

2.2 تجزیه و آنالیز داده‌ها در زمان حقیقی و واقعی

2.3 ظهور اینترنت اشیا

2.4 امکان انتقال و حمل

برترین مزایای تجاری تحول دیجیتالی سازمان

تحول دیجیتالی می تواند فرایندهای اصلی شرکت شمارا تغییر‌و تحول دهد. مثلا مزایای آن می‌توان به موارد تحت اشاره کرد:


کارایی بیشتر

یکی‌از اهداف اصلی تحول دیجیتال وارد کردن اتوماسیون به فرایندهای اصلی است. این اتوماسیون منجر به افزایش راندمان و کاهش نیاز به نیروی کار میشود. به نوعی دیگر، شرکت‌ها می‌توانند پول زیادی را پس‌انداز کنند.


بهبود تصمیم‌گیری

تحول دیجیتالی، شرکت‌ها را کار کشته می‌سازد تا با ارائه نگرش‌های عملی، تصمیمات آگاهانه‌ای بگیرند. تجزیه و پژوهش اثرگذار داده‌ها می‌تواند اطلاعات موثرتر و دقیق‌تری را ارائه دهد.


بهبود تجربه کاربری

غرض تحول دیجیتالی سازمان، دسترسی به اطلاعات کاربردی بر اساس تجزیه و محاسبه داده‌ها است. شرکت‌ها می‌توانند براساس این دیدگاه‌ها، تجربه کاربری بهبودیافته‌ای را ارائه دهند.


 




 


دسترسی عالی با پیشرفت‌ نرم‌افزار سازمانی

راهکار‌های تحول دیجیتال می توانند درهای حضور چندکاناله استحصال‌و‌کار شما را باز کنند. مشتریان شما می‌توانند به راحتی به خدمات یا تولیدها شما در دستگاه‌های متفاوت دسترسی داشته باشند و در سود، شما می‌توانید دسترسی سازمان خود را ارتقا دهید.


موقتی وقت آن می باشد تا درباره نقش طراحی اپ تلفن همراه در تغییر فرایندهای سازمان خود مشاجره کنیم. معمولا اپ‌های موبایل سازمانی برای رویا رویی با چالش‌های تحول دیجیتال به عنوان مثال تغییر ساختار سازمانی، بهبود عملیات و تجارب مشتری و ادغام بسط‌های فناوری اثرگذار میباشند. به زبان ساده‌تر، یک شرکت پیشرفت اپ سازمانی قادر است به مراحل تحول برای رسیدگی به معضل‌های گوناگون در طی اجرای نقشه شیوه پیرامون افراد، فرایند و فناوری کمک کند.


چگونه پیشرفت برنامه سازمانی از سعی‌های تحول دیجیتالی پشتیبانی می‌کند؟

نرم‌افزار‌های تلفن همراه می توانند حصول‌و‌کارهای مدرن را بطور موثر متحول کنند. در اینجا 4 طرز برای توسعه فناوری‌ها و اثرگذاری پیشرفت اپلیکیشن گوشی بر تحول دیجیتالی وجود دارد:


بی آلایش‌سازی هوش مصنوعی

فناوری هوش مصنوعی، پتانسیل کامل برای ناحیههای متفاوت سازمان از جمله بازاریابی و خدمات مشتری دارد. هوش مصنوعی قادر است بهره‌وری و سعی عملیاتی را به ترازو قابل توجهی افزایش دهد. این روزها، یک شرکت توسعه‌دهنده اپلیکیشن هوش مصنوعی قابل متکی بودن می‌تواند فناوری‌هایی مانند NLP، فناوری تشخیص گفتار، بیومتریک و ربات‌های چت را برای افزایش تجارب کاربری و بهبود امنیت یک دست کند.


تجزیه و تحلیل داده‌ها در طول حقیقی و واقعی

گسترش برنامه‌های کاربردی سازمانی برای استخراج‌و‌کار به شرکت شما قابلیت و امکان می‌دهد تا با یک دست‌سازی تجزیه و تحقیق‌های دقیق و سریع، از دیگر سبقت بگیرد. اپ‌های تلفن همراه می‌توانند داده‌های کاربران را تجزیه و تحلیل کنند، در حالی که آن ها را از طریق اعلان‌ها و سایر ویژگی‌ها مشغول می‌کنند. تجربه کاربری قادر است داده‌های ارزشمندی را برای سازمان‌ها به ارمغان بیاورد و تجزیه و نظارت داده‌ها می‌تواند دیدگاه بهتری براساس این تجارب ارائه دهد.


ظهور اینترنت شی ءها

مفهوم اینترنت اشیاء یا IoT از کاربرد سنتی خود برای نمایش محصولات و به اشتراک‌گذاری اطلاعات فراتر رفته می باشد. این ایام، شرکت‌های پیشرفت‌ برنامه سازمانی نقش اینترنت اشیا را برای تقویت همت‌های تحول دیجیتالی رسیدگی می‌کنند. شرکت‌هایی که یک شبکه اینترنت شی ءها مو جود در محل کار خود دارا هستند، می‌توانند با کمک اپ‌های سفارشی بر اساس اینترنت شی ها، کنترل بهتری داشته باشند.


برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 42 ]

[ شنبه 20 اسفند 1401 ] 11:02 ] [ pirkariz ]

[ ]

چرا اپلیکیشن‌ تلفن همراه آنقدر در دنیای امروزی برای کاربران مهم شده است؟

مقایسه نرم افزار تلفن همراه و وب تلفن همراه

سال‌هاست که شاهد رشد تعداد کاربران اینترنت موبایل با سرعت بیشتری نسبت به کاربران اینترنت دسکتاپ بوده‌ایم. این پدیده ابدا تعجب‌آور نیست، زیرا این روند در سال 2008 به وسیله کارشناسان صنعت پیش‌بینی شده بود. در‌این مقاله به مقایسه نرم افزار تلفن همراه و وب گوشی پرداخته و در ارتباط ویژگی‌های هرکدام صحبت خوا‌هیم کرد.

محتوا  پنهان  طراحی اپلیکیشن در مشهد

1 اپلیکیشن گوشی یا وب موبایل؟

2 فرصت صرف شده در اپ‌ها در بالاترین حد خود

3 چرا برنامه‌ گوشی آنقدر در دنیای امروزی برای کاربران مهم گردیده است؟

3.1 1. ویژگی‌های بیشتر

3.2 2. سرعت بیشتر

3.3 3. کاربرپسند

3.4 4. راحتی

3.5 5. دور و اطراف خودکفا

3.6 6. حضور برند

نرم‌افزار موبایل یا وب موبایل؟

در حالتی که به معیار زمان صرف شده برای به کار گیری از اپلیکیشن‌های موبایل و وب موبایل دقت کنیم، اپلیکیشن‌های گوشی همواره پیروز هستند. به کارگیری از نرم‌افزار گوشی به طور فزاینده‌ای از استفاده از مرورگر تلفن همراه پیشی می‌گیرد. طبق گفته eMorketer، کاربران موبایل‌های هوشمند در سال 2020 حدود 4 ساعت در روز را در اینترنت سپری کرده‌اند و 88 درصد از این زمان صرف به کار گیری از برنامه‌ها گردیده‌است.


فرصت صرف شده در برنامه‌ها در بالاترین حد خود

زمان صرف شده در نرم‌افزار‌ها از سوی کاربران تلفن همراه در سال 2021 مخصوصا سه ماهه سوم، به بالاترین حد خود رسیده میباشد. براساس آخرین گزارش منتشر شده توسط App Annie، به طور معدل کاربران اندروید در ایالات متحده موقتا 4.2 ساعت در روز را صرف به کارگیری از اپلیکیشن‌های موبایل می‌کنند. مصرف کنندگان در کره جنوبی 5 ساعت در روز را صرف استعمال از برنامه‌های تلفن همراه خود می‌کنند که در مقایسه با 4.8 در سه ماهه دوم سال 2021، ارتقا یافته میباشد.


به کار گیری روزافزون از برنامه‌های تلفن همراه پیامدهای جدی برای برندهای دیجیتال دارد. کاربران به حصول‌و‌کارها می‌گویند که چه‌گونه می خواهند محتوای خود را مصرف کنند. دنیای آنلاین به سرعت رو به جلو در حالا جنبش است و به طور فزاینده‌ای معین می‌شود که داشتن برنامه شخصی برای مرتبط ماندن بسیار اساسی و کلیدی می باشد.


 




 


چرا برنامه‌ تلفن همراه آنقدر در دنیای امروزی برای کاربران مهم گردیده‌است؟

1. ویژگی‌های بیشتر

در حالی که نرم‌افزار‌های موبایل می‌توانند از کلیه عملکردهای مختلف تلفن شما به کار گیری کنند، یک وب‌وبسایت موبایل بسیار محدودتر عمل می‌کند. این بدان معناست که یک اپ تلفن همراه می‌تواند سطحی از تعامل را بسیار فراتر از قدرت‌های رقبای خود ارائه دهد. GPS، دوربین و اعلان‌ها فقط برخی از عملکردهایی می باشند که اپ‌های تلفن همراه می توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند و با توسعه و گسترش فناوری موبایل، این لیست نیز به آن اضافه شود. با دقت به استفاده بدون نقص نرم‌افزار‌ها از اعلان‌ها، آیا تعجبی ندارد که کاربران اطلاعات بیشتری را از طریق برنامه‌ها دریافت کنند؟ تمامی کاربرانی که نرم افزار شما را دانلود کرده‌اند، می‌توانند به راحتی اعلان‌ها را دریافت کنند.


2. سرعت بیشتر

از آنجایی که برنامه‌های تلفن همراه در دستگاه شما دانلود و نصب می‌شوند، کاربران می توانند سریع‌تر از اپلیکیشن‌ها استفاده کنند. به جای نیاز به بارگیری تمامی تصاویر و عملکردهای متفاوت، اپلیکیشن به سادگی تمامی چیز را از فایل‌هایی که از گذشته در دستگاه وجود داشت، گردآوری‌آوری می‌کند. با کاهش زمان بار گذاری، کاربران مجال بیشتری برای نشستن و لذت بردن از برنامه به روشی که در نظر گرفته گردیده‌است، دارند.


3. کاربرپسند

بعضی از وب‌وب سایت‌های تلفن همراه می‌توانند نسبتا سرگردان‌کننده باشند. در صورتی‌که سایتی برای دستگاه شما با صرفه‌سازی نشده باشد، ممکن هست به نظر برسد که در موقتی حرکت در یک میدان مین هستید. جمعاَ، نرم افزار‌های تلفن همراه مخاطب پسند میباشند، زیرا رابط کاربری به طور خاص با پیش گویی کاربران موبایل طراحی گردیده است. برنامه‌های گوشی یک طرح‌بندی بی آلایش، تصاویر اشکار و حتی فراگیری‌هایی را برای کاربرانی که برای اولین بار به کارگیری می‌کنند، ارائه می‌کنند.


4. راحتی

با اپلیکیشنی که جزئیات، سابقه به کارگیری و تنظیمات شما‌را فقط در پشت یک دکمه کوچک شل و ول در صفحه مهم ذخیره می‌کند، نرم افزار‌ها همواره وا رفته‌ترین آیتم برای کاربران خواهند بود. با نرم افزار‌های موبایل، کاربران هر مجال که می‌خواهند از نرم‌افزار‌های مورد عشق و علاقه خود به کار گیری می‌کنند. وب موبایل‌ها اغلب این سطح از سادگی تجربه کاربری را ارائه نمی‌کنند.


5. دور و اطراف خودکفا

در مقایسه برنامه تلفن همراه و وب موبایل، وب گوشی، شما تنها در دست گرفتن محتوای تارنما خود را دارید. لحظه‌ای که به جای دیگری لینک می‌دهید، این در دست گرفتن از بین خواهد رفت. با استفاده از یک نرم افزار موبایل، پیشرفت‌دهنده می تواند مطمئن خواهد شد که هر چیزی که مخاطب احتمالا به آن نیاز دارااست، در محدوده نرم افزار قرار دارد.


 




 


6. حضور برند

زمانی شخصی مرورگر وب تلفن همراه خود را می‌بندد، وب سایت شما از دستگاه گوشی او حذف میگردد. زمانی استفاده کننده نرم افزار گوشی شما را می‌بندد، برند شما در ورقه اصلی دستگاه او باقی می ماند. این بدان مضمون‌ می باشد که بازدیدکنندگان وب‌وبسایت شما میتوانند نام تجاری شما را بیشتر از آنچه تا قبل از این جاری ساختن می‌دادند، تذکر کنند. با قرار دادن بیشتر برند در مقابل روئت کرد بازدیدکنندگان یا مشتریان وب‌وبسایت خود، احتمال بیشتری داراست که اپلیکیشن شما را باز کنند.


محبوبیت برنامه‌های گوشی در موقتا ارتقا می باشد و به شما قابلیت دسترسی به ویژگی‌های نو و درایت از برند را می‌دهد که به سادگی با استعمال از وب‌ تلفن همراه قابلیت‌پذیر نیست. مهمتر از دیگر، کاربران به کارگیری از اپلییکشن‌های موبایل را به وب گوشی ترجیح می دهند. در شرایطی که نام تجاری شما می‌خواهد از حجم عظیمی از دستگاه‌های تلفن همراه استفاده کند؛ منطقی می‌باشد که به این فکر کنید که دقیقا چه‌گونه می‌اقتدار حضور موبایل برند را بهینه‌سازی کرد.


شرکت تکران ارئه دهنده خدمات طراحی‌ اپ در سطحی بین‌المللی میباشد.


برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 47 ]

[ پنجشنبه 18 اسفند 1401 ] 10:22 ] [ pirkariz ]

[ ]

پیچیده شدن اپلیکیشن

هزینه تشکیل داد اپ

در‌حالتی که تاکنون پیشنهاد یا این که برنامه ای درخصوص تولید یک اپلیکیشن به ذهنتان رسیده باشد، باید بدانید که چنانچه بخواهید آن را عملی فرمایید هزینه نقش تاثیرگذاری در آن دارااست. با دقت به پیچیدگی های برنامه مخارج متفاوتی برای آن پیش گویی می شود.

عوامل تاثیرگذار در هزینه ساخت نرم‌افزار طراحی اپلیکیشن در مشهد

ارزش با نیازمندی های شما برای ساخت اپلیکیشن رابطه تنگاتنگی داراست. جمعاًَ هرچه اپلیکیشن غامض خیس باشد هزینه تشکیل داد بیشتری هم داراست. اپ های معمولی معمولا یک سری ورقه اکران با داده ها محصور دارا‌هستند و به راحتی با کلیک بر روی یک دکمه میتوان به صفحه ها متعدد آن رفت. البته در‌حالتی که بخواهید به جز این آیتم نرم افزار دیگری داشته باشید بایستی بیشتر هزینه نمائید. پیرو برخی از مواقعی که باعث بغرنج شدن نرم افزار میشود را مطالعه میکنیم.


برای داده ها بیشتر در زمینه برنامه ریزی بدین لینک مراجعه‌کنید.


غامض شدن نرم افزار


دست اندرکاران مهمی وجود دارا هستند که نرم افزار شما را غامض می نماید و بالطبع هزینه ایجاد کرد اپلیکیشن را هم فراتر میبرد. با در نظر داشتن این داده ها می‌توانید قراداد خویش را معقولتر ببندید.


1.محتوای پویا


محتوای پویا به محتوایی گفته می شود که در اپلیکیشن از روش یک منبع فرنگی بروزرسانی میگردد. یعنی جای این که در نرم‌افزار داده ها ثابتی وجود داشته باشد، اپ با اتصال به وب مدام داده ها خویش را بروزرسانی می نماید و داده ها جدیدی در چنگ یوزرها قرار میدهد. به صورت نمونه نرم‌افزار‌های خبری از محتوای پویا استعمال می نمایند.


برنامه به یک دیتابیس در وب متصل میباشد و هرگاه یک نوشته‌علمی جدید منتشر می‌شود آن را از روش دیتابیس از وب اخذ می‌نماید و به اپ اضافه می‌نماید. این فعالیت را برای مدیران نرم‌افزار ها بسیار شل خیس نموده است و نیاز به یک نیروی انسانی برای این بروزرسانی ها وجود ندارد.


محتوای پویا عدم وضوح نرم افزار شمارا زیاد می نماید به‌این انگیزه که نرم افزار به قابلیت های بیشتری برای متصل شدن به وب و همگام سازی با سرور برای اخذ و اکران داده ها تازه نیاز داراست.


2.نگهبانی از سیستم ادله های متعدد


در‌حالتی که می خواهید برنامه تان هم ورژن اندروید و هم آی وی اس را حفاظت نماید، باید این را بدانید که هزینه بیشتری باید بپردازید و فعالیت پیچیده خیس میگردد زیرا می بایست دو نوع پلتفرم را تحت پوشش قرار دهد.


3.سرویس ها مبتنی بر جای


اضافه کردن خصوصیت وضعیت مکانی فعلی برای صاحبان نرم‌افزار خصوصیت بسیار جذابی میباشد که اپلیکیشن را متمایز می‌نماید. اما بسیار طبیعی میباشد که افزودن این قابلیت و امکان به نرم‌افزار هزینه بیشتری دربر دارااست و شما می بایست این هزینه را قبول نمائید.


4.سطح امنیت


اشخاص معمولا این تیتر را در رسیدگی های خویش در لحاظ نمی گیرند. ولی هرچه نرم افزار شما به امنیت بیشتری نیاز داشته باشد هزینه آن فراتر خواهد بود. این ابهام و ارتقا هزینه بدین انگیزه میباشد که بایستی داده‌ها در اپلیکیشن و سمت سرور کد گذاری شوند. و بیشتر برای تشکیل داد اپلیکیشن‌ هایی که عملیات پرداخت یا این که داده ها خصوصی فردی دارا‌هستند این گزینه اساسی و حیاتی میباشد.


5.کسب و کار الکترونیکی(eCommerce)


خواسته از بیزنس الکترونیک ، اپلیکیشن‌ های فروشگاهی می باشند که قابلیت و امکان پرداخت درون برنامه را دارا‌هستند. این اپلیکیشن‌ها از پیچیدگی بالایی بهره مند می‌باشند. درین اپ‌ها معمولا به بروزرسانی داده ها و تولیدها نیاز میباشد. همینطور این برنامه ها بایستی قابلیت و امکان نام نویسی و ورود یوزرها را هم داشته باشند که‌این در ارتقا ارزش آن موءثر میباشد.


6.قابلیت و امکان نام نویسی


نرم‌افزار‌ هایی که در آن ها امکان نام نویسی و ورود یوزرها وجود داراست، هزینه ساخت برنامه بیشتر است. برای این خواسته بایستی امکان‌ هایی به قسمت backend اضافه شود. حالا در‌حالتی که در نرم افزار برای ورود یوزرها، ‌ورود از شبکه‌های‌اجتماعی را در لحاظ بگیرید کار پاره ای آسانتر میشود ولی در هرصورت کارهایی اضافه خیس بر ساخت نرم افزار معولی داراست که هزینه را بیشتر می نماید.


کل این 6 آیتم باعث پیچیدگی و هزینه بیشتر در اپلیکیشن می شوند، هرچند که موردها دیگر ی هم در این راستا وجود دارد اما این ها جزو مهم ترین اجزای آن می باشند که بر انتخاب هزینه مفید می باشند.


برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 46 ]

[ دوشنبه 15 اسفند 1401 ] 11:49 ] [ pirkariz ]

[ ]

نحوه ساخت اپلیکیشن موبایل در 12 مرحله

ایجاد کرد نرم افزار های iOS خوب می‌باشد یا این که اپ های Android؟

جواب قطعی ما، ساخت نرم افزار برای هر دو پلتفرم است. در شرایطی که صرفا برای یکی آن ها نرم افزار ساخت‌و‌ساز فرمائید، به وضوح قسمت قابل توجهی از جمعیت یوزرها را نادیده گرفته اید. شما صرفا اگر ناچار بدین تصمیم گیری میباشید که یک نرم افزار بومی را از آغاز بخواهید کدنویسی کنید. در این زمینه بایستی دو نسخه مستقل داشته باشید، یکی از برای iOS و دیگری برای Android، که در اصل مانند ایجاد کرد دو اپلیکیشن غیروابسته است. طراحی اپلیکیشن در مشهد

خوشبختانه پلتفرم‌های اپلیکیشن سازی مانند BuildFire، به شما این قابلیت و امکان را می‌دهند تا بطور به طور همزمان یک برنامه برای iOS و Android ساخت کنید. همان شما می توانید همگی چیز را صرفا یکبار سوای هیچ کدنویسی ساخت کرده و برنامه موردنظر را در هر دو پلتفرم فعال‌ساز‌ی فرمائید.

چگونه با ساخت نرم افزار گوشی درآمد استحصال کنیم؟

راه های مختلفی برای درآمدزایی با اپلیکیشن ها وجود داراست:

برای استارت میتوانید از نرم افزار گوشی، برای درآمدزایی بیشتر از بیزنسی که اینک دارید (از جمله دکان) استفاده نمایید.

همینطور می توانید با اخذ یک توشه هزینه از یوزرها برای دانلود نرم افزار، درآمد کسب کنید.

هزینه subscription ماهانه یا این که هر ساله نیز، یک نحوه بهتر برای ساخت‌و‌ساز درآمد مکرر از یوزرها میباشد.

نحوه دیگر برای درآمدزایی از نرم افزار، فروش فضای تبلیغاتی (advertising space) میباشد. این شیوه صحیح مانند اجرای ads در تارنما ها می باشد.

در بعضا مفاد، گونه های خاصی از نرم افزار ها لزوما کسب درآمد نمیکنند، البته به صرفه جویی در هزینه ها یاری می کنند. مثلا، نرم‌افزار برای کارمندانی که ریموت فعالیت می نمایند یا این که پیوندها داخلی نیروی کار، میتواند در مخارج بهره وری شرکت شما صرفه جویی کند.

طریق ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه در 12 مرحله


با اینکه استارت سریع به ایجاد کرد نرم‌افزار های تلفن همراه، بسیار وسوسه انگیز می باشد، ولی روند مختلفی وجود دارا‌هستند که باید پیش از شروع شغل پیشرفت، از آن ها بگذرید. در واقع می قدرت تشکیل داد نرم افزار گوشی را به سه نصیب تقسیم کرد:


پیش از پیشرفت (pre-development)

گسترش (development)

بعداز راه اندازی (post-launch)

همگی این فرایند برای توفیق نرم افزار در بازار، حیاتی بوده و نباید از آن‌ها صرف لحاظ نمایید.


1- ایده ای برای اپلیکیشن ارائه دهید


در شروع شغل، شما باید اعتقاد نتایج نمائید که یک ایده نرم افزار قابل انجام دارید. شاید زمانی به میلیون ها نرم افزار جانور در بازار میپندارید، این مرحله اندکی ترسناک به حیث رسد. ولی یادتان باشد که در این مرحله شما نیازی به ایده 100٪ اورجینال ندارید. در واقع بخش اعظمی از نرم‌افزار های بهتر که هر روز میبینید، انواعی از ایده های جانور می‌باشند.


شاید شما ایده ای داشته باشید که Yelp آینده برای تولیدات B2B یا این که Uber آینده برای petها باشد. ایده هر چه که باشد، بایستی باور نتیجه ها نمائید که نرم افزار موردنظر، بایستی مشکلی را حل نماید. بعد از آن باید مطمئن گردید فرد دیگری، کاری را که شما فعلا می‌خواهید به عاقبت برسانید، اعمال نداده باشد. در صورتی‌که به این شکل است، پس اکنون می بایست تمایزهایی را تولید فرمائید تا به سبب ساز آنان، ایده شما از رقبا غیر وابسته خواهد شد.


همینطور شایان بیان می باشد که مورد نیاز وجود ندارد هر ایده یک خلاقیت تازه یا این که مضمون‌ جدید باشد. چون اکثری از برنامه ها، صرفا توسعه کسب و کار مو جود می‌باشند. چنانچه شما فعلا یک تارنما بیزنس الکترونیک دارید، مثلا می توانید اپلیکیشنی بسازید که روش خرید مشتریان از روش گوشی را شل و ول خیس کند. در صورتیکه هم تالار زیبایی دارید، میتوانید اپلیکیشنی بسازید که رزرو مشتری، رئیس قرارهای ملاقات و پرداختی ها را بهبود ببخشد.


2- هدف ها خویش را معین فرمایید

مراحل توسعه نرم افزار، بایستی با هدف ها مشخص و معلوم و واضح استارت گردد. به‌این مراد برای سوالاتی از این دست، باید جواب نه داشته باشید:


در غایت به چه چیزی می‌خواهید دست پیدا کنید؟

سعی دارید چه مشکلاتی را حل کنید؟

بدانید که همین هدف ها مشخص و معلوم گردیده، در غایت مجموع روند بسط را رقم میزنند. در سود در صورتیکه این مورد ها از استارت به وضوح تعریف‌و‌تمجید نشده باشند، وقتی که آغاز به توسعه و گسترش نرم‌افزار خویش می کنید، به راحتی ممکن میباشد در نصفه مسیر، روش خویش را گم فرمایید و در گیر سردرگمی گردید.


توجه داشته باشید که نباید هر هدفی را انتخاب فرمائید، این هدف ها قابل اندازه گیری (measurable goals) می باشند که برای ما مهم میباشند. از این آیتم تحت عنوان یک راهنما استعمال کرده تا مطمئن گردید مدام در مسیر صحیح جنبش میکنید. در غیر این شکل، از تایم، انرژی و منابع خویش به صورت موثر استعمال نخواهید کرد. همینطور شما می توانید هدف ها مرتبط با استفاده کننده نهایی (end-user) و همینطور هدف ها مربوط به تجارت خویش را گزینش کنید.


در اینجا برای اطمینان از کسب به هدف ها گسترش نرم افزار، باید تفاوت دربین goal و objective را فهم فرمائید:


goal: نشانه دهنده فایده آخری می باشد که می‌خواهید به آن برسید.

objective: قدم هایی میباشند که چهت نیل به آن هدف ها برمی دارید.

objectiveها را نیز به SMART تقسیم فرمایید:


ویژه (Specific)

قابل اندازه گیری (Measurable)

قابل دستیابی (Achievable)

واقع در بین (Realistic)

به موقع (Timely)

این یک اشتباه رایج میان عموم میباشد که هدف ها را به معنی مبلغی تعریف و تمجید می نمایند، برای مثال داشتن درآمد بیشتر. به طور طبیعی این گزینه شمارا از دیگر مشاغل متمایز نمی نماید. هر هدفی بایستی KPI یا این که شاخص های کلیدی تلاش (key performance indicators) واضحی داشته باشد. بنابراین اعتقادوباور حاصل فرمایید که اندازه گیری های از پیش تعریف‌و‌تمجید گردیده برای دستیابی به توفیق را دارید. توجه داشته باشید که KPIها هنگامی شایسته ترین کوشش را دارا‌هستند که عددی باشند. احتمالا اندکی این آیتم برایتان روشن وجود ندارد، نگران نباشید گزینه را برایتان پر‌نور میکنیم. 


مثلا، فرض کنید میخواهید یک برنامه برای فروشگاه آنلاین خویش بسازید و یکی هدف ها شما به عنوان مثال کاهش نرخ ول کردن سبد خرید در گوشی ها باشد. برای یقین از وصال بدین غرض، بایستی نرخ فعلی آزادکردن سبدهای خرید را بدانید، تا بتوانید آنان را با اعدادی که در غایت بعداز راه اندازی نرم افزار بدست میاورید، مقایسه نمایید.


2- در بازار، پژوهش ها فرمائید


هنگامی که هدف ها خویش را مشخص کردید، بایستی باور نتایج کنید که بازار به نرم افزار شما نیاز دارااست. هر ایده اپلیکیشن، از لحاظ تئوری عالی به حیث میرسد، ولی پیش از ادامه فعالیت بایستی این ایده های به ظواهر جذاب، پذیرش اعتبار خواهد شد. ایجاد کرد یک اپلیکیشن بدون پژوهش ها در مارکت مربوطه، میتواند باعث به اتلاف تایم، پول و دیگر منابع گردد. به همین استدلال:


نظرسنجی به شیوه بیندازی (surveys)

گفت‌و‌گو ایفا دهید (interviews)

یک مجموعه متمرکز برپا نمایید (focus group)

در مورد رقابت رسیدگی فرمایید (competition)

نحوه ایجاد کرد اپلیکیشنی که تجارب مشتری را بهبود میبخشد، بیابید (customer experience)

در صورتی‌که اپلیکیشن شما، گسترش دهنده کسب و کار فعلی شماست، به راحتی می‌توانید از مشتریان فعلی خویش تحت عنوان منبعی برای این پژوهش ها استعمال نمایید. از طرفی چنانچه اپ مطابق یک ایده به طور کامل جدید میباشد، می بایست با یوزرها احتمالی متناسب با مخاطبان مقصود (target audience)، رابطه برقرار فرمائید.


برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 47 ]

[ يکشنبه 14 اسفند 1401 ] 10:15 ] [ pirkariz ]

[ ]

موفق ترین تکنیک های بازاریابی اپلیکیشن

در این نوشته ی علمی تلاش داریم شما را با بازاریابی نرم افزار  اصولی آشنا کنیم. بعداز اینکه ایده ی مد لحاظ خود را در قالب یک نرم افزار مارکتینگ طراحی کردید، در مرحله ی بعد از آن بایستی در مورد “بازاریابی اپلیکشن “ بدانید. در واقع باید برای جذب مخاطبان بیشتر، بهترین طریق را برای عرضه و معرفی اپ مارکتینگ خود تعیین فرمائید. می بایست در نظر داشته باشید که برای بازاریابی اپلیکیشن، استراتژی های مختلفی وجود دارد، بنابراین برای استحصال به بلند پروازانه ترین اهداف خود در‌این فعالیت، می بایست از ترکیبی از روش های غالب بازاریابی بهره بگیرید. درین نوشتار به معرفی برنده ترین تکنیک ها برای بازاریابی اپلیکشن اشاره خوا‌هیم کرد. در‌این نوشته‌علمی تمرکز ما در بازاریابی اپلیکشن است اما در صورتیکه نیاز به مشاوره بیشتر برای طراحی برنامه گوشی داشتید می توانید با کارشناسان چتر نیلی برای مشاوره تماس حاصل نمایید. طراحی اپلیکیشن در مشهد

استراتژی بازاریابی چیست؟

استراترژی برای بازاریابی طریق و قاعده ی جذب مشتریان عمومی و مبدل کردن آنها به مشتریان مال یا خدمات مورد نظر میباشد. عمده ترین استراتژی بازاریابی برای بازاریابی برنامه مواردی مانند بها های شرکت، پیام کلیدی برند، اطلاعات در خصوص مشتریان مورد نظر، و سایر پارامتر های مؤثر بر موفقیت تاکید دارد. جمعاًًَ چهار ایتم اساسی موثر بر بازاریابی غالب دربرگیرنده ۴ آیتم تحت میباشد:


متاع

قیمت

شرایط

تبلیغات

موفق ترین تکنیک های بازاریابی نرم‌افزار

نحوه ها و پیشنهادات بسیار زیادی برای نرم افزار مارکتینگ و همچنین بازاریابی نرم افزار وجود دارد، استیناف آمار ها نشان می‌دهد که از دربین انبوهی از استراتژی ها، برخی از این تکنیک ها کارایی بهتری را آرم داده اند. راهبرد تحت را برای دستیابی به موفقیت دنبال فرمائید:


تحقیقات بازار اعمال دهید

پیش از صحبت کردن در مورد برنامه و طرق نرم‌افزار مارکتینگ موفق، عالی است مروری بر پارامتر مهمی به نام ” تحقیقات بازار ” داشته باشیم. برای اطلاع خوب از فضای رقابت موجود، جذاب میباشد بدانید روزانه حدود ۱۰۰۰ نرم افزار مارکتینگ به نرم افزار استور وارد میگردد. درین‌شرایط‌‌ جاری ساختن تحقیقات بازار به شما کمک می کند شعور بهتری از روش های بازاریابی اپلیکیشن داشته باشید. در بالا بایستی به سه سوال اصلی در ارتباط نرم افزار مارکتینگ خود پاسخ دهید:


مخاطبان نرم‌افزار مارکتینگ شما چه اشخاصی می‌باشند؟

مزیت رقابتی متاع شما که باعث جالب شدن آن برای کاربر می‌شود چیست؟

رقبای فعلی شما در طراحی اپ مارکتینگ چطور مخاطبان را جذب می کنند؟

این نوشته‌ی‌علمی رو مطلقا مشاهده کنید:

فرایند طراحی برنامه چه‌طور میباشد؟

گردآوری اطلاعات و محاسبه داده های حاصل از پاسخگویی به این سوال های، به شما در گزینش مجال مناسب برای لانچ نرم‌افزار یاری می کند.




اپلیکیشن های رقیب را شناسایی فرمائید

یکی طرق استحصال به اطلاعات مخاطبان مورد نظر، بازرسی و شناسایی نرم افزار مارکتینگهای رقیب می‌باشد. بعد از آن کوشش فرمائید کوشش و یا امتیازات بهتری نسبت به رقبا ارائه کنید و از بحران های به وجود آمده برای آن ها برای معرفی و جذب مخاطب برای بازاریابی نرم افزار خود فایده ببرید.


اپلیکشن شما بایستی در نرم افزار استور دیده شود

یک کدام از دست اندرکاران موفقیت در تشکیل داد نرم‌افزار ، دیده شدن اپلیکشن شما در یک سری اپلیکشن اول در نتایج جستجوی اپلیکیشن استور می باشد. هرچه امتیاز  یا اصطلاحا رنگینگ شما بالاتر باشد، مقام بهتری در برنامه استور به دست خواهید آورد و قابلیت گزینش شدن اپلیکشن  شما بیشتر خواهد بود.




پارامترهایی که امتیاز بالا را برای شما به یاروهمدم میاورند دربرگیرنده :


عنوان اپلیکشین: نام اپ شما بایستی جاری و قابل تلاوت باشد. متمرکز باشد و قابل خواندن باشد. راهنمای تعیین نام اپ


قسمت توضیحات: درین بخش توضیح دهید استفاده از اپلیکشن شما چه مزایایی دارد، یا چه مشکلاتی را برای مخاطب حل می کند. مسلما دراین بخش از کلمه ها کلیدی استعمال فرمائید.


ایکون یا نماد نرم افزار: آیتمی را گزینش نمائید که با نگاه اولیه بتواند ماهیت اپلیکیشن شما‌را منعکس کند و آن‌گاه آن را به طور منحصر به فردی طراحی کنید.


اسکرین شات: به طبع تصویری صفحه ها مهم اپلیکشن را در نرم افزار استور بارگزاری نمائید.


با ساخت یک ویدیو اپلیکشین خود را معرفی فرمایید

بخش اعظمی از تعیین ها در کاربران بر طبق خیال ی دیداری آن ها اجرا می شود. پس ساخت یک کلیپ کوتاه و با تمرکز بر ویژگی های مهم و دیدنی برنامه و با استعمال شخصیت های قدرتمند و دوست داستنی در تشکیل داد این کلیپ میتواند جهش قابل توجهی در تعداد کاربران شما پیرو داشته باشد. بعد از ساخت ویدیو آن را یک بار بدون صدا ببینید. درصورتی که هنوز هم جذاب میباشد شما طرز را درست رفته اید. آن را در رسانه ی مناسب منتشر نمائید و منتظر منفعت ی حیرت آور آن باشید.


بلاگ نویسی نمائید

تشکیل داد وب لاگ عشق ی مخاطبان را به دنبال کردن اموری انجام می دهید افزایش می دهد، به علاوه کابران شل و ول تر می‌توانند شما را جستجو کنند. در وب لاگ در خصوص دیدگاه ها و اپلیکیشن های پیش رو و نیز دستاورد های خود بنویسید. کلمات کلیدی را به شغل گیرید، محتوای کیفیت بالا ساخت کنید و برای ارتقاء دادن بازدید های کاغذ ی خود با اینفلوینسر ها در باب باشید.


مخاطبانتان را در شبکه های عمومی جستجو نمایید

شبکه های مردمی طریق را برای در زمینه ی بودن با کاربران وا رفته کرده است. به علاوه دستیابی به مختصات کاربران،  استحضار از سرگرمی ها و علاقه مندی های آن‌ها بسیار ساده تر از پیشین متفحص می‌شود. رسانه های قدرتمندی مانند شکل بوک قابلیت و امکان ایفا تنظیمات بسیار دقیق را دارا هستند، که به شما این باور را میدهد که تبلیغات موثری خواهید داشت و تیزرشما به وسیله کاربران مورد نظر مشاهده گردد.


برای خود KPI تعریف نمایید

KPI یا شاخص کلیدی سعی روشی هست که بوسیله ی آن ترازو همت مناسب نرم افزار سنجیده میگردد. با این فعالیت شرایط فعلی و نیز مواردی که قادر است بهبود یابد، معین می‌شود. مواردی زیادی بر این شاخص تاثیرگذارند مثلا: تعداد کاربران فعال به صورت روزانه، هفتگی و ماهیانه، هزینه ی هر بار خرید، هزینه ی هر نصب نرم افزار، هزینه ی هر ۱۰۰۰ بازدید و … که بایستی به عنوان داده های خام به اعتنا مطالعه شوند.


این نوشته‌ی علمی رو به طبع ببینید:

طراحی اپ فروشگاهی منحصر به فرد برای اندروید و IOS با جدیدترین مشی ها

 مداقه ترازو رجوع و برگشت استفاده کننده به اپلیکیشن

“بازگشت استفاده کننده” اصطلاحا  شاخصی میباشد که به تعداد کاربرانی گفته می شود که بعد از گذشت زمان زمان مشخصی همچنان از نرم افزار به کارگیری می کنند. معمولا گفته می گردد که احتمال استفاده ی مجدد کاربر در روز اولیه پس از نصب ۲۶ درصد، روزهفتم ۱۱ درصد، روز بیست و یکم ۷ درصد و روز سی ام ۶ درصد می باشد. نرخ رجوع و برگشت استفاده کننده در نرم افزار های متفاوت با تمرکز به کاربرد و گزینه به کارگیری ی آن مختلف در لحاظ گرفته می شود. محافظت کاربران کهن برای مجال وقتی زمانبر تر، نسبت به عده ای که جدید اپلیکیشن را نصب کرده اند درآمد بیشتری برای ذی نفعان اپلیکیش به هم پا خواهند داشت.




بازاریابی از طریق آدرس اینترنتی

تهیه و تنظیم ی یک لیست از ادرس های ایمیل طریق بسیار خیر برای به روز کردن منظم کاربران و ارسال پیام های تبلیغاتی به آن هاست. این نوع برنامه مارکتینگ ، میزان بازگشت کاربر به اپ را ارتقا میدهد. از طریق ایمیل می توانید به مشتریان دارای تعهد خود پیشنهادات تخفیف ارائه فرمائید. نکته ی قابل توجه این است که باید آدرس اینترنتی ارسالی برای نرم افزار شما شخصی سازی شده باشد. در چتر نیلی ما روی هم رفته این مراحل شمارا امداد می نماییم راجع به طرز ی ایفا شغل در چتر نیلی چه‌طور میباشد؟ میتوانید در نصیب مقالات بیشتر بازرسی فرمایید.


سه سوال مهم درمورد تکنیک های بازار یابی اپلیکیشن

۱-شیت ی فرود چیست؟ یکی استراتژی های بازاریابی برنامه به کارگیری از کاغذ ی فرود در تارنما میباشد. کاغذ ی فرود در واقع یک برگه ی بی آلایش و با محتوای حدود یک پاراگراف است که در آن تعریف ساده و مختصری درخصوص اپلیکیشن آورده می شود و هدفش جذب مخاطب و افزایش ارتباط می باشد.


این مقاله رو مسلما ببینید:

نکات طراحی اپ و مطرح ترین نکات برای یک نرم افزار برنده

۲- آیا ساخت سایت می تواند بازاریابی آن را پیروز کند؟ بله ساخت وب سایت نقش مهمی در جذب و محافظت کاربران دارد. مواردی مانند وقت گیر بودن مراحل ثبت نام در تارنما، یا پیچیده بودن منو ها و یا آنبوردینگ زمان بر و … مواردی میباشد که می تواند مخاطب را از ادامه ی به کارگیری از اپلیکیشن شما منصرف کند.


۳-کانال های برقراری ارتباط با کاربر بعداز نصب برنامه چه مواردی می باشند؟  معمولا دو نوع کانال برقراری ارتباط برای اپلیکیشن ها تعریف و تمجید می گردد. مجموعه ی اول پوش نوتیفیکیشن ها می‌باشند که پیام از طرف نرم‌افزار به روی شیت ی مهم دستگاه استفاده کننده رفته و اورا به استفاده ی مجدد از اپ تشویق می کند. و نوع دوم پیام های درون برنامه ای هستند که به کارگیری از اپ را برای استفاده کننده تسهیل می کنند.


برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 40 ]

[ شنبه 13 اسفند 1401 ] 11:08 ] [ pirkariz ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]