مرجع تخصصی بروزترین مقالات طراحی اپلیکیشن

معرفی تکنولوژی‌های جدید در طراحی اپلیکیشن

دستگاه های هوشمند امروزه توسعه و گسترش بسیار متعددی داشته اند و همین دستور سبب شد‌ه‌است که دنیای نرم افزار ها نیز روز آپدیت گسترش یابد. درین نوشته‌ی علمی قصد داریم طراحی اپلیکیشن در مشهد در ارتباط با جدیدترین داده ها مرتبط با نرم افزار ها مطالبی را ذکر کنیم؛ چنانچه در پی شناخت با جدیدترین تکنولوژی های پیاده سازی نرم افزار میباشید، مطالب این نوشته‌ی علمی را دنبال نمائید.

۱۴ تکنولوژی تازه پیاده سازی نرم افزار در سال ۲۰۱۸

پیرو ۱۴ گزینه از جدیدترین تکنولوژی های پیاده سازی نرم افزار ذکر می‌کنیم:

۱–دقت ویژه به هوش تصنعی

دنیای امروز، دنیای دانش و فناوری میباشد و ربات ها و خودروها خیلی از شغل های روزانه ی اشخاص را اعمال می‌دهند. طولی نخواهد کشید که شاهد ارتقا خودروهای سوای سرنشین یا این که دستیاران صوتی فردی مثل Siri و … خوا هیم بود؛ یکی‌از تکنولوژی های نو پیاده سازی نرم افزار ها، دستیارهای صوتی می‌باشند که امکان تشخیص رخ و صدا دارا هستند و برای حل اختلال با آدم رابطه برقرار میسازند. با ورود این دستیارهای صوتی، دگرگونی متعددی در حصول و امور ساخت و ساز شد.


۲–تمرکز بر تکنولوژی های ابری


با ابتکار تکنولوژی ابری CBT (CBT Cloud Based Technology) خلل کمبود فضای ذخیره سازی در دستگاه های هوشمند، برطرف شد. به دلیل آن که اطلاعات در یک فضای ابری ذخیره سازی میشوند و فضای خاطر ی موبایل ها را چندان اشغال نمیکنند و محدودیتی برای ذخیره سازی داده ها یوزرها وجود نخواهد داشت.


با این فناوری به ویژه نرم افزار های سازمانی، گسترش بسیار متعددی کردند. حدس میگردد ترافیک نرم افزار های ابری در آتی ارتقاء بسیار متعددی را داشته باشد.


۳–گسترش نرم افزار های سازمانی و BYOD


هر چه که فرصت می گذرد ما شاهد این هستیم که تعداد سازمان هایی که از نرم افزار های تجاری به کار گیری می نمایند، بیشتر و بیشتر میگردد؛ معنی BYOD یا این که Bring Your Own Device در آتی میان موسسه ها از التفات بسیار متعددی بهره مند خواهد بود.


تکنولوژی های نو پیاده سازی نرم افزار


۴–دقت ویژه به معنا وب شی ها (IoT)


امروزه اصطلاح وب شی ها(IoT) در نهاد های تجاری نفوذ قابل توجهی داشته میباشد و خلال این، این فناوری دگرگونی بسیار متعددی را در استحصال و شغل های خرده فروش، صنعت املاک به وجود آورده میباشد و این به جهت معنی شهر هوشمند میباشد.


این تکنولوژی هم اینگونه در قسمت های دیگری همانند خودرو، یادگرفتن، حفظ های بهداشتی و … نیز تأثیر بسیار متعددی خواهد داشت و کمپانی گوگل و اپل در سعی برای ایجاد کرد نرم افزار های مبنی بر IOT میباشند. دیدنی میباشد بدانید که گوگل قصد دارااست از معنی“اندروید چیزها” برای پشتیبانی از “وب اشیا” رونمایی نماید. انتظار می رود بازار IOT در سال ۲۰۲۱ رویش قابل توجهی را داشته باشد. بعضا نیز پیش گویی می نمایند که‌این بازار از ۱۵۷ دلار سال ۲۰۱۶ به ۶۶۱ بیلیون خواهد رسید.


۵– سال ۲۰۱۸: سالِ پوشیدنی های هوشمند


امروزه پوشیدنی های هوشمند نیز بسیار پیشرفته اند و گوگل و اپل، ساعت های هوشمند عرضه کرده‌ اند و هواداران آن‌ها روز آپدیت در حالا ارتقا میباشد. اینک، به جهت عنایت محافظت‌ های بهداشتی و تندرست، پوشیدنی ‌های هوشمند تنها مدل خاص نیستند بلکه یک بایستگی میباشند. پوشیدنی‌ های هوشمند به نگهداری تناسب اندام، عادات غذایی، ضربان قلب و … اعتنا ویژه دارا‌هستند.


۶–بسط معنا حقیقت افزوده و حقیقت مجازی(AR , VR)


یکی‌از دیگر از مفاهیم تازه در دنیای پیاده سازی نرم افزار، حقیقت افزوده و حقیقت مجازی میباشد که مخصوصا در نرم افزار های بازی کاربرد بیشتری دارا هستند و اکثر بازی های دوستداشتنی مثل Pokémon Go با استعمال از این تکنولوژی درست شده اند. این فناوری ها در بعدی کاربردهای بیشتری دارا‌هستند. می قدرت بیان کرد که معنی VR بیشتر در بازی ها و حوادث کاربرد داراست و معنی AR نیز بیشتر در صنعت املاک، خرده فروشی و … کاربرد دارااست.


برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 0 ]

[ دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 ] 10:45 ] [ pirkariz ]

[ ]

سعی هنگامی که به قضیه تلاش می‌رسیم ممکن میباشد طراحی اپلیکیشن در مشهد نتیجه ها برای‌تان عجیب باشد. در ری‌اکت نیتیو از آنجایی که از جاوااسکریپت به کارگیری می شود، برای رندر آخری پروژه از یک پل برای تبدیل کردن جاوااسکریپت به کدهای نیتیو استعمال می شود. 

ولی از طرفی دیگر فلاتر به اینگونه پلی نیاز ندارد. به این دلیل که مجموع کامپوننت‌ها به طور بی واسطه نشانی‌دهی میشوند. به همین ادله کوشش در نرم افزار‌های بر طبق فلاتر بسیار خوب میباشد. ولی این زمینه هنگامی خویش را نماد میدهد که شما بخواهید یک نرم افزار بلندمرتبه را توسعه و گسترش دهید، در اینگونه حالتی فلاتر سریع‌خیس کار می‌نماید.

گسترش رابط کاربری

یکی‌از مهم‌ترین تفاوت‌ها درین نصیب میباشد. ساخت رابط کاربری با به کارگیری از ری‌اکت نیتیو بدین معناست که شما بایستی به پندار گسترش یک‌سری کامپوننت‌های نیتیو باشید. اما صورت ظاهری تک تک کامپوننت‌ها براساس پلتفرمی که در هم اکنون بسط آن میباشید، سازگار میباشد. البته المان‌های رابط کاربری ری‌اکت نیتیو ممکن میباشد ایرادات همت را نیز تولید بکند. در کنار این، شما برخی اوقات می بایست از کتابخانه‌های متفاوتی که لزوما استاندارد نیستند نیز استعمال بکنید.

فلاتر البته شیوه تماما متفاوتی را در پیش میگیرد. در فلاتر ما با ویجت‌هایی انحصاری با قابلیت و امکان فردی‌سازی شدن رمز و شغل داریم:

پیاده سازی متریال (آندروید)

Cupertino (iOS)

ویجت‌هایی برای متن ها، برنامه کودک‌ها و... که میشود در هر پلتفرمی مصرف شود.

این رویه اذن میدهد که رابط کاربری شما قابلیت و امکان فردی‌سازی بسیار بالاتری داشته باشد و در غایت توسعه و گسترش‌دهندگان آزادی بسیار بیشتری را در پیاده‌سازی رابط کاربری‌شان داشته باشند. این زمینه سبب میگردد که تلاش بالاتری در نرم افزار شما ساخت گردد.

ولی این خط مش برای Cupertino چندان بالغانه فعالیت نکرده میباشد و فعلا نیز با ایرادات و کمبودهایی همپا میباشد که می بایست حل شوند. ( اما با دقت به یه خرده سابق بودن این نوشته‌ی علمی نسبتاً Cupertino به بلوغ نیکی رسیده میباشد )

تستینگ

گسترش‌دهندگان ری‌اکت نیتیو ابزارهای بسیار متعددی برای آزمایش کردن نرم افزار‌شان دارا‌هستند. با این حالا وقتی که بخواهید درخصوص با رابط کاربری آزمایش‌هایی را طراحی بکنید کلیه چیز به آسانی پیش نخواهد رفت.

از طرفی دیگر برای فلاتر نیز تستینگ نیکی پیاده‌سازی نشده میباشد. روی هم رفته اسلوب تستینگ آنچنان بایستی و شاید در هر دو پلتفرم با مشکلاتی یار میباشد ولی ری‌اکت نیتیو درین ارتباط عالی فعالیت می‌نماید.

حفاظت و IDE

از آنجایی که ری‌اکت نیتیو برای مقطع بیشتری درین حوزه حضور داشته میباشد، مطمئنا موفق این بخش خواهد بود. ری‌اکت نیتیو به طور تقریب در هر جایی که از جاوااسکریپت دفاع می‌گردد، قابلیت و امکان کد تایپ کردن را داراست. از طرفی دیگر فلاتر به وسیله ابزارهای محدودتری جانبداری می گردد.

یکی از دیگر از مزیت‌های ری‌اکت نیتیو نسبت به فلاتر، ترازو پناه شدن آن به وسیله جامعه یوزرها میباشد. ری‌اکت نیتیو در گیت‌هاب ۶۸ هزار ستاره، ۱۷۰۰ شرکت کردن کننده و ۱۴۳۰۰ کامیت دارااست، در حالیکه فلاتر ۳۶ هزار ستاره، ۲۳۰ شرکت کردن کننده و ۱۱۷۰۰ کامیت داراست.

برای ری‌اکت نیتیو ابزارهای بسیار متعددی وجود داراست، به همین ادله اسلوب پیشرفت شما بسیار سریع‌خیس و سهل‌خیس خواهد بود. البته فلاتر از اینگونه خصوصیت منفعت نمی‌پیروزی و کشف کردن ابزارهای غیرقانونی بسیار طاقت فرسا میباشد.

ولی در حیث داشته باشید که فلاتر تک تک این مفاد را صرفا در 1سال بدست آورده که خویش این مورد بسیار اصلی میباشد.

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 0 ]

[ يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 ] 11:57 ] [ pirkariz ]

[ ]

اپلیکیشن‌های محبوبی که با React Native برنامه نویسی شده‌اند


نرم افزار Facebook
همان گونه که اشاره شد قاب ورک React Native به وسیله فیسبوک ساخت‌و‌ساز شد. در واقعیت فیسبوک این کادر ورک را تشکیل داد تا به واسطه آن بتواند برای سیستم طراحی اپلیکیشن در مشهد استدلال Ios نرم افزار ساخت و ساز نماید اما با اعتنا به کاربردی بودن آن قابلیت و امکان بسط نرم افزار برای سیستم ادله اندروید با به کارگیری از این قاب ورک نیز آماده آورده شد.
 نرم افزار اینستاگرام
چنانچه که ورژن اول نرم افزار اینستاگرام را به حافظه داشته باشید، مشاهده کرده‌اید که در طول استعمال از این نرم افزار شم داشتن webview به مخاطب القا می شد. این در حالی میباشد که اکنون نرم افزار اینستاگرام از رابط کاربری منحصربه‌شخصی شامل است که همگی یوزرها عاشق آن می باشند چون اینستاگرام این معضل را به عهده گرفت نسبت به پیاده سازی نرم افزار با React Native مبادرت کرد. 
عامل استعمال از React Native در اینستاگرام آن بود که‌این گروه مدام با تناقض‌هایی که مرتبط با کدهای ورژن اندروید و آی وی اس بود، ایراد داشتند و با به کارگیری از React Native توانستند بیشتراز ۹۹ درصد از این خطاها را حل نمایند. به کار گیری از قاب React Native منجر کاهش تعداد کدهای مرتبط با نرم افزار‌ها و با صرفه کردن آنان شد که در سود منجر ارتقا سرعت و افزایش عملکرد نرم افزار شد.

نرم افزار FaceBook Ads
فیسبوک خلال نرم افزار کانال اجتماعی خویش برای تشکیل داد نرم افزار FaceBook Ads نیز از React Native به کارگیری نموده است. پیاده سازی نرم افزار با React Native برای فیسبوک امکانی را مهیا آورده تا مخاطب در طی به کار گیری از آن حس و تجارب کاربری خیر و خوبی داشته باشد. همینطور وجود برنامه خردسالان‌ها و جلوه‌های نرم افزار شم غیر طبیعی بودن را به استفاده کننده نخواهند بخشید. 

نرم افزار Walmart
این مقاله رو به طبع مشاهده کنید:
راهنمای تشکیل داد نرم افزار با پایتون به طور بی نقص و ظریف!
Walmart تعدادی سال پیش مبادرت به منتقل کردن تک تک سیستم رئیس وبسایت خویش به Node JS کرد و شاهد حاصل بسیار نیکی بود. این شرکت نرم افزار خویش را نیز مبتنی بر React Native پیاده سازی نموده است. نرم افزار این مجموعه از منابع یه خرده به کارگیری می‌نماید و برای بار گذاری داده ها به فرصت کمتری نیاز دارااست.

نرم افزار SoundCloud Pulse
نرم افزار SoundCloud Pulse، از نرم افزار‌های بسیار دوست داستنی میباشد. وقتی که این موسسه قصد داشت تا دو‌مین نرم افزار محلی خویش را در دسترس یوزرها قرار دهد، متوجه شد که ممکن میباشد در میان توزیع نرم افزار اندروید و آی وی اس تعقل به وجود بیاید. با اعتنا به همین مورد این موسسه از قاب ورک React Native به کار گرفت تا نرم افزار هم سریع‌خیس و هم به طور هم زمان در پلتفرم‌های متفاوت ارائه خواهد شد.

 نرم افزار Bloomberg
خدمت Bloomberg به مشتریان خویش دسترسی بی آلایش به کلیه محتواها را از روش نرم افزار‌های اندروید و آی وی اس میدهد. توسعه و گسترش دهندگان نرم افزار Bloomberg، این نرم افزار را با به کارگیری قاب ورک React Native پیاده سازی کردند چون با استعمال از آن میتوانند تجهیزات بهتری در دسترس یوزرها خویش قرار دهند.

نرم افزار Gyroscope
نرم افزار Gyroscope یک نرم افزار در حوزه تندرست میباشد که استفاده کننده با به کار گیری از آن می تواند ترازو ضربان قلب و خواب خویش را احتساب نماید. با دقت به امکاناتی که در نرم افزار به آنان نیاز بود بسط دهندگان آن تمایل به پیاده سازی این نرم افزار با React Native گرفتند.

نرم افزار Townske
نرم افزار Townske، اپلیکیشنی میباشد که با به کارگیری از آن می توانید در شهر گشت و گذاری داشته باشید. این نرم افزار امکانی را آماده می آورد تا مخاطب بتواند با عموم محلی مرتبط خواهد شد و جای ‌های محبوبی را به وی آرم دهد. یک کدام از نیازهای بسط دهندگان این نرم افزار آن بود که‌این نرم افزار نیاز به رابط کاربری قابل قبولی داشت که به همین ادله پیشرفت دهندگان از قاب ورک React Native به کار گیری کردند.

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 0 ]

[ شنبه 22 ارديبهشت 1403 ] 10:58 ] [ pirkariz ]

[ ]

نکات مهم انتخاب رنگ در طراحی اپلیکیشن

1– ضابطه 60%–30%–10% را خاطر بگیرید.
رنگ‌های اپلیکلیشن شما می بایست طبق تناسب 60%–30%–10% با هم مخلوط شوند. طراحی اپلیکیشن در مشهد حدود 60 درصد بایستی به رنگ موفق تخصیص یابد، 30 درصد به رنگ ثانویه و 10 درصد نیز به سو‌مین رنگ تا بتوان پیاده سازی هماهنگی اعمال بخشید که برای یوزرها هم دیدنی باشد و دیده آن‌ها‌را هم اذیت نکند.
2– برای گزینش رنگ نرم افزار‌ از طبیعت الهام بگیرید.
زیباترین و هنرمندانه‌ترین ادغام رنگ‌ها در طبیعت یافت میشوند. میتوانید از رنگ‌های جانور در طبیعیت الهام بگیرید و از آنان در تعیین رنگ نرم افزار به کارگیری فرمائید.
3– به کارگیری از ناهمخوانی رنگی را فراموش نکنید.
رنگ‌های ضد‌و‌نقیض به شدت می‎‌توانند لحاظ یوزرها را به خویش جلب نمایند. از جمله در‌حالتی که می‌خواهیداز دو دکمه به کار گیری نمائید و برای‌تان اساسی میباشد که استفاده کننده مسلما روی آن‌هاکلیک نماید، میتوانید از دو رنگ آبی رنگ و قرمز‌رنگ برای جداازهم کردن آن ها از دیگر ارکان نرم افزار‌ استعمال نمائید.
4– در تعیین رنگ برای پیاده سازی نرم افزار، تفاوت‌های فرهنگی را در حیث بگیرید.
عموم در هر فرهنگی باورها و ذوق و سلیقه‌های خاص خودشان را دارا‌هستند. مخاطبان‌ استخراج‌وکار خویش را عالی بشناسید و بر طبق خصوصیت‌ها و ذوق‌های آنها، رنگ‌های مطلوب نرم افزار را گزینش فرمایید.
توده‌بندی
پیاده سازی نرم افزار و تعیین رنگ مطلوب در پیاده سازی آن مداقه اکثری در اثرگذاری و همت نرم افزار دارااست. تحت عنوان یک طراح یا این که مالک حصول‌و‌عمل ما یحتاج میباشد با جاری‌شناسی رنگ‌ها در تشکیل داد نرم افزار آشنا باشید. مطالب بالا به شما یاری می‌نماید رنگ یا این که رنگ‌های قابل قبولی متناسب با مسئله استخراج‌و‌شغل خویش و همینطور مخاطبان غرض‌تان تعیین فرمائید و به صحت از آنها در پیاده سازی نرم افزار به کار گیری فرمائید. همینطور میتوانید از سرویس ها پیاده سازی و تعیین رنگ باشگاه نرم افزار به کارگیری نمائید و همه فرایند ایجاد کرد نرم افزار را به طراحان این باشگاه بسپارید تا به راحتی اپلیکیشنی مبتنی بر ذوق وسلیقه و نیاز مخاطبان‌تان برای شما فراهم نمایند.

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 0 ]

[ پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 ] 11:16 ] [ pirkariz ]

[ ]

پنج مورد از محبوب‌ترین بانک‌های اطلاعاتی برای برنامه‌های تلفن همراه

SQLite

SQLite یک دیتابیس ارتباط‌ای و ورژن‌ای مدل‌خیس از SQL است که برای گوشی طراحی اپلیکیشن در مشهد پیاده سازی گردیده است که با آن قرائت داده ها از دیتابیس در اندروید ریلکس گردیده است. SQLite از همه خصوصیت‌های دیتابیس ارتباط‌ای تامین می‌نماید. SQLite یک کتابخانه‌‌ی فشرده و متن گشوده میباشد که به صورت پیش فرض در دو سیستم استدلال اساسی تلفن همراه یعنی Android و iOS مو جود میباشد، همینطور به وسیله تلفن‌های Blackberry و Windows نیز تامین می گردد.

SQLite هم در دیسک و هم در خاطر قادر است ذخیره گردد. در SQLite هر فولدر خزانه اطلاعاتی یک فولدر دیسک واحد میباشد؛ همینطور می‌اقتدار از آن به طور کراس پلتفرم بهره مند شد. SQLite بسیار سریع میباشد و برای شغل کردن به خاطر‌ی بسیار نادر‌تری نیاز دارااست.

Realm DB

Realm یک سیستم مدیر مقر داده ارتباط‌ای میباشد. داده‌ها را می‌قدرت Query، غربال و به هم پیوسته کرد. Realm DB به وسیله Realm تاسیس شده است و به ویژه برای جاری ساختن روی دستگاه‌های موبایل پیاده سازی گردیده است.

Realm مانند SQLite، فارغ از سرور و کراس پلتفرم میباشد. می‌قدرت آن را هم در دیسک و هم در یاد ذخیره کرد.

ORMLite

ORMLite ورژن‌ی مدل‌خیس از Object Relational Mapping میباشد.

ORMLite میتواند برای معمولی سازی عملیات غامض‌ی SQL از انعطاف پذیری Query builder استعمال نماید. این کلاس همینطور دسترسی انتزاعی به (Database Access Object (DAO را آماده می‌نماید.

ORMLite در نرم افزار‌های تبارک با Query بغرنج موءثر میباشد چون اوامر SQL را برای کوئری تسک‌های تکراری کامپایل می‌نماید.

ORMLite از تنظیمات جداول و بخش‌ها سوای لبه نویسی (Annotation) حفاظت کرده و همینطور از تماس‌های native با API‌های مقر داده SQLite در اندروید امان می‌نماید.

ولی ORMLite کلیه لازمات را برآورده نمی‌نماید، در مقایسه با SQLite یا این که Realm، کندتر از SQLite و Realm میباشد، ولی سریع‌خیس از اکثری از ORM‌های دیگر مو جود در بازار هست. به صورت کلی ORMLite در شرایطی که از دید کاربرد تبارک و غامض باشد‌، جایگزینی مطلوب برای SQLite میباشد.

Barkeley DB

Berkeley DB یک دیتابیس با کارآیی بالا میباشد که به ما قابلیت می دهد داده‌ها را به طریق‌های مختلفی رئیس کنیم. این اپ بوسیله Sleepycat Software پیشرفته البته به وسیله Oracle در سال 2006 خریداری شد‌ه‌است.

Berkeley DB میتواند داده‌ها را از جهات متعدد اداره نماید. Berkeley قادر است به طور ارتباط‌ای مانند SQLite باشد (با جایگزین کردن SQLite با کتابخانه خویش)، یا این که قادر است در داده‌های جفت Key / Value تحت عنوان آرایه‌های بایت باشد و از تعدادی داده برای یک کلید واحد حفاظت نماید. همینطور از شی ها جاوا تحت عنوان داده حمایت می‌نماید.

Berkeley میتواند تحت عنوان دیتابیس ارتباط‌ای و همینطور NoSQL فعالیت نماید (بستگی بدین داراست که از چه کتابخانه‌ای به کارگیری میکنید).

نکته‌ی بهتر در باب Berkeley DB این میباشد که API ارائه گردیده بوسیله آن با SQLite سازگار میباشد. بدین ترتیب می‌اقتدار از Berkeley سوای دستکاری دوباره تک تک کد استفاده نمود. ترکیبی از دیتابیس‌های Berkeley و SQLite از سایر دیتابیس‌ها سریع‌خیس بوده و در عملکردهای قرائت چندگانه، هم زمان و منفرد خوب کار می‌نماید.

Berkeley نسبتاً سریع‌خیس از SQLite میباشد، ولی به جهت خصوصیت‌های بسیار متعدد، حجیم‌خیس از دیگر دیتابیس‌های مطرح شد‌ه‌است. به این ترتیب درصورتی که اندازه‌ی اپلیکیشن برای شما ملاک میباشد، همت فرمایید از دیتابیس دیگری به کارگیری فرمایید، مگر این که یک خصوصیت خاص را بخواهید که منحصراً بوسیله Barkeley DB ارائه گردیده باشد.

Couchbase Lite

Couchbase Lite مقر داده‌ی JSON و NoSQL هست. Couchbase Lite یک دیتابیس بسیار مقیاس‌پذیر با امنیت بالا میباشد. داده‌ها در Couchbase Lite تحت عنوان سندها JSON ذخیره می گردند. هر مدرک می تواند دارنده یک یا این که یک‌سری پیوست باشد که به صورت غیر وابسته از سایر ورقه ها ذخیره می شود.

Couchbase Mobile راهکاری میباشد که به وسیله Couchbase Lite برای اپ‌های گوشی ارائه گردیده است.

Couchbase Mobile از سه کامپوننت متعدد تشکیل‌شده میباشد: Couchbase Lite، یک مقر داده درنظرگرفته شده و Sync Gateway NoSQL.


برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 0 ]

[ چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 ] 10:46 ] [ pirkariz ]

[ ]

√ بازار کار برای برنامه نویس کاتلین چگونه است؟

برای پاسخ دادن به‌این پرسش که بازار عمل برای یک Kotlin developer چیست طراحی اپلیکیشن در مشهد و به چه شکل میباشد  می بایست بگیم که زیرا لهجه نرم افزار نویسی کاتلین یک گویش اپ نویسی نو میباشد و گوگل هم آن را مدد می نماید و هنوز دارای تخصص ها دراین باره اشباع نشدند و زیاد نیستند بخاطر همین در صورتی‌که آن را بلد باشید درآینده میتوانید کسب درآمد خیر و خوبی از آن داشته باشید.  
با اعتنا به قابلیت و امکان‌های کاتلین و سرعت آن در نرم‌افزار نویسی، بخش اعظمی از کمپانی‌ها و استارتاپ‌ها از آن به کارگیری می‌نمایند. همینطور، بخش اعظمی از کمپانی‌های بلندمرتبه نیز از کاتلین برای توسعه و گسترش اپ‌های خویش استعمال می‌نمایند.
براین اساس، برنامه نویس ها کاتلین در بازار عمل امروزه بسیار گزینه اعتنا قرار دارا هستند و احتمالاً در بعدی نیز بازار فعالیت برای آنها بهبود خواهد یافت.
همینطور بخوانید » فلاتر خوب میباشد یا این که کاتلین؟
√ خصوصیت هایی که کاتلین دارااست ولی جاوا ندارد کدام ها میباشند؟ 
در اینجا لیستی از مشخصات و کاربردهای کاتلین را پژوهش میکنیم که کاتلین دارااست البته لهجه اپ نویسی جاوا ندارد و بدین دلایل چرا کاتلین قادر است یک گزینش ایده آل برای توسعه و گسترش اپ اندروید بجای جاوا باشد!

Lambda expressions and inline functions (i.e., performant custom control structures)
Separate interfaces for read-only and mutable collections
Declaration-site variance & Type projections
Range expressions
Type inference for variable and property types
Coroutines
Extension functions
Null-safety
Primary constructors
First-class delegation
Operator overloading
Companion objects
Smart casts
Data classes
String templates
Singletons
توصیه زمان » اموزش اپلیکیشن نویسی با asp.net core مهارت اساس با تشکیل داد پروژه های حرفه‌ای، از مبنا تا فوق توسعه یافته  

توصیه زمان » زمان فراگیری سی شارپ پروژه مبنا و از صفر تا صد، سطح عصر : از مبنا تا توسعه یافته

√ مهم‌ترین دلایل کاربردهای لهجه کاتلین در پروژه ها چیست؟ 
می‌تواند به JVM (ماشین مجازی جاوا) بایت کد یا این که جاوا اسکریپت کامپایل خواهد شد
حاذق به استعمال از تک تک قاب ورک ها و کتابخانه های جاوا جانور میباشد
تبدیل آسوده از جاوا به کاتلین
ایمنی null
و…
√ مهم ترین عامل برای به کارگیری از گویش kotlin چیست؟ 
مهم ترین عامل برای استعمال از لهجه نرم افزار‌نویسی Kotlin، مزایای زیادی میباشد که نسبت به گویش‌های دیگر مانند Java ارائه می دهد. در اینجا به برخی از مهم ترین این مزایا اشاره می کنم:

۱. ایجاز و خوانایی: Kotlin زبانی ایجاز و خوانا میباشد. بدین معنا که برای تایپ کردن کدهای شبیه در Kotlin به خطوط کد کمتری نسبت به Java نیاز دارید. این قضیه خوانایی کد را ارتقاء میدهد و فهم و حفظ آن را سهل وآسان‌خیس می‌نماید.

۲. ایمنی: Kotlin زبانی امن میباشد. به‌این مضمون‌ که در هنگام تایپ کردن کد Kotlin، احتمال اشتباه و باگ کمتری وجود داراست. این مورد به جهت خصوصیت‌های زبانی Kotlin مانند سیستم نوع‌دهی ایستا و نبود NullPointerException میباشد.

۳. کوشش: Kotlin زبانی کارآمد میباشد. نرم افزار‌های درج شده با Kotlin به به عبارتی اندازه نرم افزار‌های مندرج با Java کارآمد میباشند. در برخی موردها، حتی ممکن میباشد سریع‌خیس باشند.

۴. قابلیت و امکان تعامل: Kotlin کاملا با Java تعامل داراست. به‌این معنا که می توانید از کدهای Java در نرم‌افزار‌های Kotlin خویش به کارگیری فرمائید و بالعکس. این مورد هجرت از Java به Kotlin را آسوده‌خیس می‌نماید.

۵. حفاظت از Android: Kotlin لهجه نرم‌افزار‌نویسی سفارش گردیده بوسیله Google برای گسترش نرم‌افزار‌های اندرویدی میباشد. این مورد به‌این مفهوم میباشد که از Kotlin تماما بوسیله Android Studio و ابزارهای توسعه و گسترش اندرویدی دیگر حفاظت می‌گردد.

۶. جامعه فعال: Kotlin دارنده یک جامعه فعال از گسترش‌دهندگان میباشد. این زمینه بدین مضمون‌ میباشد که میتوانید به راحتی در شکل نیاز به یاری از سایرافراد در باب Kotlin پرسش نمائید.

۷. آتی پر‌نور: Kotlin زبانی با آتی پر‌نور میباشد. این لهجه به صورت مداوم در درحال حاضر رویش و بسط میباشد و از سوی Google کاملا دفاع می‌گردد.

در کل، Kotlin زبانی کارکشته، ایمن، خوانا و کارآمد میباشد که برای گسترش اپلیکیشن‌های اندرویدی ایده‌آل میباشد. در صورتی‌که پیرو زبانی برای یادگیری می باشید که به شما یاری دهد نرم‌افزار‌های اندرویدی خوب و ایمن‌خیس بسازید، Kotlin شایسته ترین تعیین برای شما میباشد.

خلال مزایای نام برده، Kotlin دارنده مزایای دیگری نیز مانند امکان چندسکویی، امان از اپلیکیشن‌نویسی تابعی و … میباشد.

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 1 ]

[ سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 ] 11:34 ] [ pirkariz ]

[ ]

چگونه متخصص اندروید شویم؟

از تجارب به تخصص میرسیم شایسته ترین رویه یادگیری، اعمال دادن میباشد؛ ایفا داده در اپلیکیشن نویسی یعنی تمرین کردن، که هرچه تمرینات نرم‌افزار نویسیان بیشتر باشد، تجارب آنها نیز بیشتر میگردد و مهارت طراحی اپلیکیشن در مشهد شما ارتقاء مییابد. استحصال تجارب مستلزم فهمیدن علم صحیح و ظریف مبنا میباشد تا حین تشکیل داد اپلیکیشن­ ها به اختلال بر نخورید. توجه و تحقیق فرمائید که آیا مفاهیم نرم افزار نویسی اندروید و ایجاد کرد نرم افزار را به صدق و اصولی آموخته باشید.

برای کارشناس شدن سخن اولیه را تجارب می‌زند؛

یعنی در صورتیکه شما همگی مفاهیم مبنا و تخصصی را بیاموزید تا‌وقتی‌که تجارب نرم افزار نویسیتان را ارتقاء ندهید، کارشناس اندروید نمی گردید. به جرئت می اقتدار اعلام‌کرد هرچه تجربیات اپ نویسی اندروید شما بیشتر باشد(یکسری نرم‌افزار اندروید بنویسید)، مطلقا در آتی در حدود یک مغز رفیعتر اپ نویسی اندروید و یک کارشناس اندروید تبدیل میشوید.

استحصال تجربیات خودش به کارایی و پشتکار فراوان نیاز دارااست. عملکرد برای تشکیل داد نرم افزار و نرم افزار های گوناگون، خسته نشدن و پشتکار داشتن در رفع غلط یا این که ایراد های که در ایجاد کرد اپلیکیشن به وجود میاید به گذر زمان شما‌را به یک دارای تخصص اندروید تبدیل می نماید.

سفارش ویژه: دوست داری یک توشه برای مدام دارای تخصص کاربلد در حوزه نرم افزار نویسی اندروید بشوی؟ صرفا کافیه عصر فراگیری نرم افزار نویسی اندروید را تا آخر ملاحظه کنی تا آجل براق خودت را بسازی.

چه گونه در اپلیکیشن نویس اندروید دارای تخصص نحس؟

البته مغز بلندتر اپ نویس اندروید شدن یک شب یا این که با اعجاز شکل نمی گیرد و می بایست طراحی برنامه و کوشش خاص خویش را داشته باشد. برای این عمل بایستی آغاز پیشگفتار را عالی حافظه بگیرید و این نیازی به کالج رفتن وجود ندارد.  تحصیلات دانشگاهی برای یادگیری اپلیکیشن نویسی اندروید و حتی برای نرم افزار نویس دارای تخصص شدن مایحتاج وجود ندارد، چون صرفا یاری به شعور خوب اپلیکیشن نویسی و دانش کامپیوتر می نماید. علم نرم‌افزار نویسی را می قدرت نیز با رسیدگی وب سایت ها و کتاب، دیدن فیلم های آموزشی عالی و دارای اعتبار استخراج کرد.

ناامید نشدن یک راز توفیق میباشد زیرا در اپ نویسی با خطاها زیاد روبه رو می‌شوید و ممکن میباشد علت شغل و ادامه راه و روش اپ نویسی را از شما بگیرد. به این ترتیب غرض و علت خویش را از گذشته انتخاب فرمائید تا دلیلی برای ادامه رویکرد داشته باشید، اعتقادوباور داشته باشید که مسیر خویش را به صدق تعیین نموده اید. عشق به نرم‌افزار نویسی اندروید عنایت متعددی داراست زیرا امداد می نماید لذت های اپلیکیشن نویسی اندروید را ملاحظه کنید و رنج های آن را نبینید و از جاری ساختن شغل خویش لذت ببرید.

تجارب به شما یاری می نماید که چگونگی نرم افزار ­ها شما روز به ­روز عالی خواهد شد ولی همگی چیز به رسیدگی و تمرین شما بستگی داراست. آشنایی رقبا و تدبیر از این لهجه اپ نویسی در جامعه به شما یاری می نماید از مقام خویش در بین برنامه نویس ها مطلع گردید. با نظارت و پژوهش اپلیکشن های تشکیل‌شده بوسیله دیگر برنامه نویس ها اندروید می قدرت نقاط ضعف و قوت نرم افزار های آن ها را پیدا کرد و با یاری آن‌ها  اپ های عالی و مخاطب پسندتری بنویسید.

داشتن یک گروه قدرتمند نرم‌افزار نویسی اندروید سبب ساز پرورش خیالی و کارکشته خیس شدن در نرم افزار نویسی می‌گردد. اشخاص متعدد روءیت کرد مختلفی در روند ایجاد کرد نرم افزار دارا‌هستند که با مشاوره با مجموعه و شنیدن این طریقه می قدرت طرحی تشکیل داد که تعداد بیشتری از یوزرها آن را بپسندند. البته اعتنا داشته باشید تمامی ایده ها و سر مشق های برای یک اپ نباید طراحی شوند و می بایست به کاربرد و تلاش آن اعتنا فرمایید.

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 1 ]

[ دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 ] 11:18 ] [ pirkariz ]

[ ]

معرفی بهترین شبیه‌ سازهای اندروید و نحوه کار با آن‌ها


تا به امروز تعداد بسیار متعددی از نرم افزار‌های مشابه ساز اندروید برای ویندوز معرفی گردیده‌اند.  به دنبال قصد داریم شایسته ترین‌های آنها را معرفی کنیم. شیوه فعالیت با این مشابه ساز‌ها بسیار طراحی اپلیکیشن در مشهد ریلکس بوده و فقط کافی‌ست اپلیکیشن متبوع را بر روی سیستم نصب نمایید. و بعد از جاری ساختن، همانند یک موبایل اندرویدی با آن فعالیت فرمائید. اکثر این اپلیکیشن‌ها به‌شکل اتوماتیک پوشه‌های APK جان دار در سیستم را انجام خواهند کرد و حتی نیازی وجود ندارد که اپ‌های اندروید را نصب نمائید. 

۱. Nox App Player
این اپلیکیشن  از سرعت مناسبی برخوردار‌است.  و قادر است همه نیازهای شما از یک موبایل اندرویدی را بر روی ویندوز برطرف نماید. درصورت لمسی بودن دستگاه شما، میتوانید تجارب‌ای به طور کامل شبیه با یک تبلت اندرویدی را داشته باشید.  این نرم افزار مشابهت بسیار متعددی به موبایل‌های هوشمند دارااست و حتی‌د‌ر آن می‌اقتدار همانند یک تلفن همراه اسکرین شات گرفت و یا این که صدا را کم و بیش کرد. قابلیت و امکان اجرای یکسری نرم افزار در کنار هم نیز در Nox App Player وجود داراست که فعالیت را برای شما شل می‌نماید. دقت داشته باشید که شما در‌این اپ می توانید فرکانس پردازنده و معیار حافظه موقت آن را هم معلوم نمائید.

 

مزایای مشابه ساز nox قابلیت و امکان مولتی پلیر  با این امکان شما توانمند می‌باشید که با استفاد از یک مشابه ساز چند نرم افزار متعدد را به طور به طور همزمان اعمال کرده و از آن به کارگیری نمائید.  مصرف باصرفه RAM و CPU  یکی خصوصیت‌های عالی این مشابه ساز به کارگیری با صرفه از Ram و CPU میباشد. همین  منجر می شود شما کاهش سرعت را در ارتباط با کارکردن با این مشابه ساز شم نکنید. همینطور این آیتم سبب می‌شود که از منابع طاقت فرسا افزاری سیستم شما به طور باصرفه استعمال شود.  و در این‌حالت سیستم شما برای اجرای بقیه قابل انعطاف افزارها در گیر کندی نمیگردد.

قابلیت ضبط فیلم از مشابه ساز
با استعمال از این خصوصیت قابلیت ضبط فیلم آموزشی از روی مشابه ساز برای شما مهیا میشود. به امداد این خصوصیت می توانید از روی مشابه ساز فیلم آموزشی ضبط نمایید.

قابلیت و امکان نصب روی سیستم ادله مکینتاش 
شما می‌توانید ورژن مک این مشابه ساز را از وب سایت اساسی اخذ و این مشابه ساز را روی سیستم استدلال مک نصب و ایفا نمائید.

وبسایت مخصوص حرفه‌ای
یکی‌از دیگر از خصوصیت‌های بهتر این مشابه ساز داشتن تارنما مخصوص میباشد. میتوانید از تارنما آن واپسین ورژن مشابه ساز را دانلود و نصب و از آن به کارگیری فرمایید.

FAQ 
یک کدام از امکان های این مشابه ساز دارا بودن نصیب سوال های متداول یا این که FAQ است. شما در‌این نصیب می توانید سوالاتی که به وسیله یوزرها متعددی پرسیده گردیده‌اند، مشاهده و جواب های مربوط به آن را پیدا نمائید. و جواب پرسش خویش را فی مابین سوال های مو جود ببینید.

پنل پیکربندی کارکشته 
یکی‌از دیگر از امکان های بهتر این مشابه ساز وجود پنل پیکربندی حاذق میباشد.  با به کار گیری از آن شما حاذق میباشید پیکربندی بیشتری را روی این مشابه ساز جاری ساختن نمایید.

سریع و جاری بودن
یکی‌از خصوصیت های بارز این مشابه ساز سریع و جاری بودن آن میباشد. شما میتوانید سوای کندی و افت سرعت با آن شغل فرمایید و از آن استعمال نمائید.

اَپ سنتر 
یکی بخش های اصلی این مشابه ساز بخش نرم‌افزار سنتر آن میباشد. درین بخش مدام می‌توانید جدیدترین نرم افزار ها را ببینید و آنان‌را نصب کرده و از آنها استعمال کنید.

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 1 ]

[ يکشنبه 16 ارديبهشت 1403 ] 11:06 ] [ pirkariz ]

[ ]

زبان برنامه نویسی Kotlin


از Kotlin تحت عنوان یک گویش اپلیکیشن‌نویسی کار کشته و نو حافظه طراحی اپلیکیشن در مشهد میکنیم که برای گسترش نرم افزار‌های اندرویدی دوست داران متعددی دارااست. این لهجه در سال ۲۰۱۱ به وسیله کمپانی JetBrains پیشرفت داده شد و در سال ۲۰۱۷ به وسیله کمپانی Google تحت عنوان لهجه نرم افزار‌نویسی اساسی برای توسعه و گسترش نرم افزار‌های اندروید معرفی شد. ولی Flutter نیز یک فریمورک متن‌گشوده نرم‌افزار‌نویسی میباشد که به وسیله کمپانی Google گسترش داده گردیده و اذن میدهد تا نرم افزار‌های کاربردی متناسب با سیستم دلیل‌های گوناگون مانند iOS و Android را پیشرفت دهید. به عبارت دیگر، می توانید نرم افزار‌های موبایل و وبی را با ظواهر و کردار یکسان برای هر دو سیستم دلیل گسترش دهید.

مزایای لهجه اپ نویسی کاتلین
کد نویسی سریع‌خیس و تلاش فراتر: Kotlin از مزیت‌هایی مانند کدهای خلاصه‌خیس، عدم نیاز به پژوهش خطاهای NullPointerException و به کارگیری از Lambda expressions برای اجرا کدهای تکراری شامل است که قابلیت و امکان کدنویسی سریع‌خیس با کمترین انواع را به نرم‌افزار‌نویسان میدهد.
گسترش اپلیکیشن‌های خوانا و معمولی: Kotlin به اپ‌نویسان اذن می دهد که کدی کوتاه‌خیس، معمولی‌خیس و خوانا ساخت نمایند. به جهت بعضا از خصوصیت‌های کاتلین مانند Nullable type system و Smart Casting، کد اپلیکیشن خوانا‌خیس و ادراک آن سهل وآسان‌خیس میباشد.
هواخواهی گردیده به وسیله Google: از سال ۲۰۱۷، گوگل از Kotlin به‌تیتر یک کدام از لهجه‌های قانونی برای گسترش اندروید هواخواهی می‌نماید. این به نرم‌افزار‌نویسان امداد می‌نماید تا به راحتی از این لهجه به کارگیری نمایند و مشکلی برای گسترش نرم افزار نخواهند داشت.
ارتقا تلاش: کاتلین از خصوصیاتی مانند inline functions و extension functions پناه می‌نماید که باعث می شود سرعت اجرای کدها بالا باشد.
تجربیات کاربری خوب: برای این که بدانید کاتلین خوب میباشد یا این که جاوا، بایستی بگوییم که با به کارگیری از کاتلین، می‌اقتدار تجارب کاربری عالی و دیدنی‌خیس از Java را تجارب کرد؛ به‌طوری که بخش اعظمی از پیشرفت‌دهندگان معتقدند که نرم‌افزار‌نویسی با Kotlin شم لذت بیشتری نسبت به Java به یاور داراست.
سازش با جاوا: Kotlin تحت عنوان یک لهجه جایگزین برای Java پیاده سازی گردیده است، به این ترتیب قادر است با کدهای Java سازش داشته باشد. این یعنی که بسط‌دهندگان با به کار گیری از Kotlin به راحتی از کدهای Java جان دار به کارگیری می‌نمایند.
معایب گویش نرم‌افزار نویسی کاتلین
یادگیری: برای نرم افزار‌نویسانی که تا قبل از اینً با جاوا شغل کرده‌اند، یادگیری کاتلین چندان سخت وجود ندارد؛ البته برای اپ‌نویسانی که با لهجه‌های دیگر شغل کرده‌اند، ممکن میباشد یادگیری Kotlin مقداری دشوار باشد.
کتابخانه: علیرغم حمایت شدید Google از کاتلین، برخی از کتابخانه‌های جانور برای پیشرفت اندروید هنوز به طور بدون نقص برای Kotlin هواخواهی نمیشوند. این خصوصیت ممکن میباشد برای اپلیکیشن‌نویسان نقص‌ ساخت کرده و فرصت بیشتری برای گسترش نرم‌افزار بگیرد.

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 0 ]

[ پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 ] 10:41 ] [ pirkariz ]

[ ]

تمام چیزهایی که باید در مورد امنیت اپلیکیشن بدانید!

امنیت نرم افزار چیست؟

اکثری از نرم افزار‌ها به جهت اتصال به وب و اتصال به سرورهای عظیم، در معرض خطر هجوم ها متعدد مانند هجوم ها دی داس قرار دارا هستند. بخش اعظمی از نرم‌افزار‌ها به واسطه این حمله‌ها کارآیی طراحی اپلیکیشن در مشهد خویش را از دست داده و دیگر نمی‌توانند مانند دیرین عمل داشته باشند. امنیت کانال به‌این صورت از بروز این خطاها خودداری کرده و احتمال به وقوع پیوستن آن را تا حد قابلیت و امکان کاهش می دهد.

خواسته از تشکیل داد نرم افزار امن چیست؟

هیچگاه نمی‌قدرت داعیه کرد که یک نرم افزار با امنیت بی نقص و صد درصدی وجود دارااست. به نترسی می‌اقتدار اظهار کرد که همگی نرم افزار‌ها در معرض تهاجم ها بسیار قرار دارا‌هستند. هنگامی خواهیم توانست نسبت به ایمن بودن یک نرم افزار مطمئن شویم که بتوانیم این مخاطرات را به کمترین حد ممکن برسانیم.

تفحص بیشتر: پروسه پیاده سازی نرم افزار

عنایت داشتن نرم افزار با امنیت بالا چیست؟

اهمیتی ندارد که داده ها درونی نرم افزار‌های شما از مداقه بالایی منتفع میباشند یا این که نه؛ نکته قابل توجه در اینجا میباشد که بالا بودن امنیت یک نرم افزار، به راحتی قادر است به شما در جذب مشتری یاری کرده و اشخاص را به سمت نرم افزار شما سوق دهد.

پروسه تحقیق امنیت اپلیکیشین

پیرو به پژوهش روند امنیت نرم افزار میپردازیم:

تحقیق امنیت کدها

او‌لین و شایسته ترین گام درین مسیر، پژوهش تندرست کدهای نرم‌افزار‌نویسی یک نرم افزار خواهد بود. به راحتی می‌اقتدار با استعمال از اپلیکیشن‌های جانور در وب نسبت به تندرست کدهای یک نرم افزار مطلع شد.

به کارگیری از فناوری RASP

دیوار آتشین یکی فناوری‌های نوینی میباشد که به اشخاص متفاوت در رسیدگی امنیت یک نرم افزار، یاری شایانی می‌نماید.

تحقیق معماری نرم افزار

نرم افزار‌ها مبنی بر طرز کدنویسی شدن و ساختارشان، معماری‌های مختلفی دارا هستند و هر چه این معماری اصولی‌خیس باشد، می‌اقتدار به امنیت آن نرم افزار اعتقاد و باور بیشتری داشت.

سبک سازی یک انذار

شما می توانید با تولید یک حمله آزمایشی به وب سایت و هک کردن آن به طور در دست گرفتن گردیده، معیار امنیت وبسایت خویش را به معمولی‌ترین صورت ممکن پژوهش کرده و حفره‌های امنیت نرم افزار را کشف کنید.

تحقیق بیشتر: اپلیکیشن ایجاد کرد نرم افزار

رویه های ارتقا امنیت نرم افزار

به دنبال به طرق ارتقا امنیت نرم افزار می پردازیم:

نصب و فعالسازی ssl

گواهینامه ssl با استعمال از طریق‌های منحصربه‌فرد خویش در رمزگذاری، باعث می گردد تا به آسوده‌ترین صورت ممکن بتوانید داده ها یک نرم افزار را جا به جا نمائید.

رسیدگی مسیر هکرها

وقتی که گسترش‌دهنده یک نرم افزار، خویش را در موضع هکر قرار دهد؛ میتواند کلیه حفره‌های امنیتی را کشف کرده و از این‌راه، امنیت نرم افزار خویش را ارتقاء دهد.

پژوهش و نظارت سندهای امنیتی نرم افزار

عالی میباشد تا هنگام نصب یک اپ، به مجوزهای درخواستی آن دقت بدون نقص داشته باشید و هرگونه مجوزی را تائید نکنید.

آزمایش برگه ورود نرم افزار و رفع باگ‌ها

بخش اعظمی از باگ‌هایی که به ظواهر معمولی و بی‌آزار میباشند، تبدیل به محلی برای ورود هکرها گردیده و رویه را برای ورود آنها هموار می‌نمایند. با آزمایش ورقه ورود و رفع باگ‌ها، می‌اقتدار امنیت نرم افزار را به شکلی بسیار معمولی تغییر‌و تحول اعطا کرد.

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 0 ]

[ چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 ] 10:25 ] [ pirkariz ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]