مرجع تخصصی بروزترین مقالات طراحی اپلیکیشن

گام پنجم: پیشرفت مثال اول طراحی اپلیکیشن در مشهد بعداز پیاده سازی نرم افزار، وقت آن رسیده که یک مثال اول از نرم افزار خویش را بسط دهید. البته این شغل چرا واجب میباشد؟ بسط مثال اول اساسا تبدیل ایده شما به نرم‌افزار با قابلیت و امکان های محور ای آن میباشد. با این عمل شما میتوانید خریداران را برای خرید ایده شما مجاب کرده و فرآیند بازاریابی و جذب سرمایه را تسهیل نمایید و از طرفی ایده خویش را نیز افشا نکنید.

نکته: فارغ از ارائه ورژن نخستین، باگ ها و خطاها فنی به دیده نمی آید، اشتباهات امنیتی که جز طلاق ناپذیر طرح های نو میباشد از حیث نهفته بوده و جذب سرمایه و ثبت در بازار مالامال رقابت نرم افزار شغل بسیار رنج خواهد بود.

گام ششم: بررسی و بررسی

چک نرم افزار هایی که در حوزه شما کار می‌نمایند او‌لین گام و در‌پی حدس فرآیند بازار و کوشش اپ شما در رفع نیاز بازار نقشه شیوه شمارا به صورت قابل توجهی برای شما پر‌نور می‌سازد.

استعمال از ابزارهای نظارت مثل Flurry، localytics، preemptive و درپی در‌حالتی که وب سایت دارید بررسی مخاطبان با ابزار Google Analytics به شما پیشنهاد می‌گردد.

گام هفتم: Beta testing

آزمایش بتا در واقع اولی زمان برای شماست تا از جامعه غرض خویش برخورد بگیرید.

با این طرز شما خیر صرفا میتوانید ریسک اپلیکیشن خویش را کاهش دهید بلکه احتمال چشم شدن خویش را در مارکت های نرم افزار مانند نرم‌افزار استور به صورت قابل توجی میتوانید ارتقا دهید.

پیش از آزمایش بتا تعدادی نکته حائض اهمیت را در حیث بگیرید:

بتا تسترها را شناسایی نمایید؛ پژوهش ها بازار و فهم صحیح از جامعه غرض، محاسبه بازار روند بتا تستینگ را به صورت قابل مراعات ای برای شما سهل و آسان می‌نماید.

خطاها را حذف نمایید؛ نرم افزار شما بایستی در پلتفرم های مختلف به شکلی جاری جاری ساختن خواهد شد و باگ خاصی تولید نکند. آزمایش آلفا به شما امداد می‌نماید بیشترین مشکلات و باگ ها را حذف نمایید.

برخورد بگیرید؛ اساسا غرض از آزمایش بتا برخورد به دست آوردن از یوزرها مقصود می باشد، با بررسی صحیح این بازخوردها شما می‌توانید اشتباهات جزئی را حذف و رابط و تجارب کاربری نرم افزار خویش را بهبود ببخشید.

گام هشتم: دیباگ و نشر نرم افزار

در صدر کارایی فرمایید معیارهای ورودی خویش را بسنجید، قیف فروش و بازاریابی خویش را قدم به قدم آنالیز کرده و خلق و خوی یوزرها را به صورت ویژه نظارت فرمایید و با اعتنا به بازخوردها، نرم افزار خویش را اصلاح نمائید.

بعد از طی پروسه فوق شما می توانید برنامه خویش را ارتقاء و در غایت نشر دهید.

نکته: دقت داشته باشید که نشر نرم افزار نقطه پایان رویه وجود ندارد، بلکه شما می بایست بتوانید با به روز های ماهانه تجارب کاربری خویش را دائما بهبود ببخشید تا بتوانید در مارکت خویش را پیشتاز نمایید.

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 1 ]

[ پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 ] 10:55 ] [ pirkariz ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]