مرجع تخصصی بروزترین مقالات طراحی اپلیکیشن

فریم ورک فلاتر (flutter) چیست و چه کاربردهایی دارد؟


فلاتر یک کادر ورک متن گشوده برای ایجاد کرد نرم افزار‌های تلفن همراه میباشد. این کتابخانه به وسیله کمپانی گوگل در سال 2017 معرفی شد و در مقایسه با React یا این که بقیه کادر ورک‌های ایجاد طراحی اپلیکیشن در مشهد کرد نرم افزار مطابق گوشی قدمت متعددی ندارد. فلاتر با لهجه اپ نویسی دارت درج شده میباشد، یک گویش چندمنظوره و شی گراء که هنوز آنطور که بایستی و شاید بر راز گویش‌ها نیفتاده و محبوبیت متعددی ندارد. با یادگیری گویش دارت و قاب ورک فلاتر می توانید برای اندروید و iOS نرم افزار بسازید. دیدنی میباشد بدانید علی پدر، یک کدام از مطرح ترین کمپانی‌های چینی در جهان به فلاتر پشت گرمی کرده و نرم افزار خویش را با این قاب ورک ساخته میباشد. در‌این مقاله پژوهش خوا‌هیم کرد که قاب ورک Flutter چیست و چه کاربردهایی دارااست.
درصورتی که عشق و علاقه‌مند به پیشرفت نرم افزار‌های اندرویدی با قاب ورک فلاتر می‌باشید سفارش می کنیم به برگه عصر فراگیری فلاتر سون لرن محرمانه بزنید و از مشاوران ما در ارتباط با یادگیری این قاب ورک نرم‌افزار نویسی ارشادوراهنمایی بگیرید.
میدانیم که لهجه اساسی نرم‌افزار نویسی اندروید، جاوا میباشد و برنامه نویس ها iOS هم از Swift برای گسترش نرم افزار‌های موبایلی به کارگیری می‌نمایند. جاوا عدم وضوح‌های خاص خودش را داراست و شاید عمل با آن به اندازه لهجه‌هایی مثل پایتون یا این که جاوا اسکریپت ریلکس نباشد. همین مساله منجر گردیده که بقیه گویش‌ها هم برای پیشرفت نرم افزار‌های موبایلی به عمل گرفته شوند. از جمله React یک چاره نسبتا سهل وآسان برای ایجاد کرد نرم افزار‌های گوشی بر طبق جاوا اسکریپت میباشد. یا این که فلاتر که یک پیاده‌سازی بهتر از لهجه دارت میباشد. به لحاظ می رسد گوگل می خواهد خدمت‌های گوناگون خویش را به هم مرتبط نماید و عطش این موسسه برای برای تصاحب بازارهای متعدد کلیه ندارد. گوگل بعداز اندروید و توفیق بی نظیر آن روی یک پلتفرم نو به اسم Fuchsia شغل می‌نماید. یک سیستم دلیل نو که برخلاف اندروید بر پایه ی هسته لینوکس وجود ندارد و از یک ریزهسته نو به اسم Zircon به کارگیری می‌نماید. همچنین گویش دارت و یک کادر ورک به اسم Flutter که قرار بود پلی برای ورود اپلیکیشن‌های گوشی به سیستم برهان نو گوگل یعنی Fuchsia باشد را معرفی کرد.
نظارت معماری قاب ورک Flutter

پلتفرم دارت: هسته اساسی فلاتر را گویش دارت تشکیل می دهد. ولی گوگل برای توسعه و گسترش خدمت خویش و افزودن امکان‌های نو، از لهجه‌های دیگر هم استعمال نموده است.
موتور فلاتر: به لهجه C++ مندرج و به امداد کتابخانه گرافیکی Skia گوگل، این قاب ورک از رندرگیری سطح ذیل (Low Level) حفاظت  می‌نماید. این موتور کتابخانه‌های هسته فلاتر را به پروژه اضافه می‌نماید. کتابخانه‌هایی مثل برنامه کودک، گرافیک، پوشه، ورودی و خروجی کانال و غیره.
کتابخانه Foundation: کتابخانه فاندیشن که به گویش دارت درج شده میباشد دربرگیرنده یکسری کلاس و تابع میباشد و اذن میدهد نرم‌افزار‌ها با فلاتر بسازید. از جمله برقرای رابطه با موتور فلاتر به یاری APIها یک از این مورد ها میباشد.
ابزارک‌های پیاده سازی خاص: فلاتر از دو مجموعه ویجت به کارگیری می‌نماید. یکی از متریال صفحه ارایی که به عبارتی گویش پیاده سازی دارای اسم و رسم گوگل میباشد و یک کدام از هم ویجت Cupertino که پیاده سازی اپل را مشابه سازی می‌نماید.

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ شنبه 1 ارديبهشت 1403 ] 10:27 ] [ pirkariz ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]