مرجع تخصصی بروزترین مقالات طراحی اپلیکیشن

توصیه‌های امنیتی در استفاده از برنامه‌های موبایل

هر روز نرم‌افزار‌های جدیدی ساخت‌و‌ساز می گردند که معاش را برای ما سهل و آسان‌خیس می‌نمایند. با وجود تعداد بالای این نرم افزار‌های مجانی و دانلود آنان در تعدادی ثانیه، به لحاظ دانلود طراحی اپلیکیشن در مشهد هر تنی چند از این اپ‌ها مشکلی نخواهد داشت. در سال 2017 نسبتاً 200 بیلیون – آری بیلیون- اپ در سرتاسر دنیا دانلود و بر روی اپ‌های گوشی نصب گردیده‌اند! 200 بیلیون اپلیکیشن. ‌خبر بدتر این میباشد که یقینا صدها میلیون از آنان آلوده و کثیف به‌نوعی بدافزار، بدافزار تبلیغاتی یا این که بقیه «امکان» ‌های مخفی بوده‌اند.
با دقت به گذار معاش فردی و شغلی ما به سوی شاخصه جا‌به‌جایی پذیری خدمت رایانش ابری، ضروری میباشد که در محافظت بهداشت (امنیت) سایبری سخت کوش باشیم. در‌پی پنج پیشنهاد برای ارتقاء امنیت نرم‌افزار‌های گوشی ارائه گردیده است:
سفارش‌هایی برای محافظت امنیت اپ‌های گوشی
1. نرم افزار‌های گوشی‌تان را پاک سازی فرمایید
بعضی وقت ها شایسته ترین عمل این میباشد که دستگاه‌های الکترونیکی‌تان تروتمیز‌سازی و منزه نمائید. زمانی که دفعه به دستگاه تلفن همراه به زمین خورد، رویه معمولی حذف همگی نرم‌افزار‌های بلااستفاده میباشد. در صورتی‌که نرم‌افزار‌ای وجود داراست که تا به درحال حاضر آن را گشوده نکرده‌اید یا این که بازه زمانی متعددی از واپسین باری که از آن به کارگیری کرده‌اید می‌گذرد، فارغ از شک وتردید آن را تمیز نمایید. در شرایطی‌که موردنیاز باشد بعدا میتوانید آن را مجددا دانلود فرمایید.
حذف اپلیکیشن‌های بلااستفاده برای یاد گوشی شما بسیار اثر گذار خواهد بود و همینطور بعضی از نقاط زخم‌پذیری آن را نیز از در میان خواهد پیروزی. حتی در شرایطی که نرم افزار‌ای بسته بوده و بلااستفاده باقیمانده باشد گشوده هم میتواند داده‌های شمارا عده‌آوری نماید.

همینطور الان شایسته ترین مجال برای نظارت مجوزهای دسترسی نرم‌افزار‌هایتان میباشد. آیا اپلیکیشن‌هایی وجود دارا‌هستند که وضعیت مکانی شما‌را دنبال نمایند یا این که به عکس‌های محرمانه‌تان دسترسی داشته باشند؟ پیکربندی حریم سری را محاسبه فرمائید تا مطمئن گردید داده‌هایتان به جایی که دوست ندارید ارسال نمی شوند!
2. اپ‌های بانکداری یار و همدم را با امنیت بی نقص گزینه به کار گیری قرار دهید
بخش اعظمی از خزانه‌ها اپلیکیشن‌های بانکداری هم پا ارائه می دهند و وام ها مختلفی برای شما آماده می‌نمایند تا فارغ از اتلاف فرصت و زحمت حضور فیزیکی در خزانه، کارهایتان را اعمال دهید. چرا شما نباید از مزیت واریز کردن محاسبه به اکانت در هر وقتی از شبانه‌روز و در هر نقطه ای سود ببرید؟
اما جا‌به‌جایی پول به طور دیجیتالی ریسک‌هایی هم با خویش به یار و همدم داراست. در سود همواره از گذرواژه‌های حاذق برای اکانت‌های آنلاین‌تان استعمال فرمایید و مدام بعداز اتمام کارتان از اکانت بیرون گردید. چنانچه امکان احراز نام و نشان دو مرحله‌ای را در دست دارید، قطعا آن را بکار ببرید! و اما مطمئن گردید نرم‌افزار‌ای را که دانلود می کنید گزینه تائید خزانه شما باشد و آن را از دکان قانونی نرم افزار‌های موبایل‌تان دانلود نمائید. فعلا میتوانید با خیال و خاطر سهل وآسان به کارتان ادامه دهید!
3. مجوزهای دسترسی نرم افزار‌ها از روش اکانت‌های کاربری فضای مجازی‌تان را کنسل نمائید
گاهی سریع‌ترین شیوه برای ورود به یک وب سایت، اتصال به اکانت کاربری چهره‌بوک یا این که بقیه رسانه‌های اجتماعی‌تان میباشد. هرچند با این طرز در طی صرفه‌جویی می‌گردد و از گیر افتادن در قسمت ساخت اکانت کاربری نو خلاص می شوید، ولی به این‌شیوه اکانت‌های کاربری‌تان را در معرض نفوذ و دسترسی قرار می‌دهید.
خوشبختانه غیر راه‌اندازی نرم‌افزار‌هایی که از روش اکانت کاربری صورت‌بوک‌تان به آن ها وارداتی‌اید فعالیت معمولی‌ای میباشد! کافیست محرمانه به کاغذ پیکربندی زده، نصیب اپ‌ها را پیدا کرده و از همگی نرم‌افزار‌ها و اینترنت‌وب سایت‌های ناخواسته بیرون گردید. شاید از دیدن تعداد اپلیکیشن‌هایی که به اکانت‌های کاربری رسانه‌های اجتماعی شما دسترسی دارا هستند تعجب نمائید.
این عادت خیر و خوبی میباشد، هر ماه اذن دسترسی نرم‌افزار‌های غیر ضروری به اکانت‌هایتان را کنسل نمایید.
4. ایده ها و موردها جانور در توافقنامه‌ها را به توجه رسیدگی فرمایید
اکثر زمان ها ما توافقنامه‌های مو جود در میان اپلیکیشن‌ها و مخاطب انتهایی را نخوانده می‌پذیریم؛ ولی خریدار می بایست باخبر باشد! وقتی که در حالا بازرسی همین توافق‌طومار می‌باشید متوجه خواهید شد که شما در دانلود هر نرم‌افزار، جواز دسترسی به اکثر داده ها هویتی فردی‌تان (PII) را صادر می کنید. طبق گزارش CNN اپراتور بی‌سیم موبایل شما داده‌هایی نظیر شرایط مکانی و شماره تلفن شمارا به محض آنکه اپلیکیشن بر روی گوشی قابل به کار گیری خواهد شد در چنگ آن نرم افزار قرار میدهد. مایحتاج میباشد برای محافظت امنیت اپلیکیشن‌های تلفن همراه، بعد از دانلود نرم‌افزار وارد پیکربندی حریم محرمانه آن گردیده و آن را بر پایه ی آنچه مدنظرتان میباشد تطبیق دهید.

برچسب ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,

[ بازدید : 5 ]

[ چهارشنبه 29 فروردين 1403 ] 10:54 ] [ pirkariz ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]